Aster_ schreef:Kiki schreef:Die afwijkingen van luchtstromen horen toch bij Buys Ballot?
Ik ken het hele principe wel hoor AsterMaar de naam niet!
Dat is hetzelfde!
Haha oooh dat ken ik prima

Ik dacht al...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lucifer123 schreef:Nueve schreef:Ik heb dus een ander examen gemaakt dan jullie..
Maar ik vond het wel redelijk.. Véél te lang, maar niveau was niet zo belachelijk hoog als bij WiB bijvoorbeeld.
Alleen helemaal niks geen zuur/base waar ik zo goed in ben.
Doe jij nog oude tweede fase?
Lucifer123 schreef:Wat houd dat precies in? Sorry als je dat al een keer uitgelegd hebt. Ik weet dat een proef is, maar voor wat?
Nueve schreef:Lucifer123 schreef:Wat houd dat precies in? Sorry als je dat al een keer uitgelegd hebt. Ik weet dat een proef is, maar voor wat?
Pfooee.. Nou volgens mij was het hele concept om het meer in een context te plaatsen, en heel veel innovatie en duurzaamheid e.d.. En leren uit de praktijk enzo, paasei veel practica. Op zich best goed opzetje, maar in de praktijk bij ons een onwijze flop gebleken. Daarom ben ik ook blij dat het examen me enigszins meeviel!
Er zijn 10 scholen die dit examen maken, dus de norm wordt echt heeeeul erg direct bepaald door onze resultaten.
Lucifer123 schreef:Nueve schreef:Pfooee.. Nou volgens mij was het hele concept om het meer in een context te plaatsen, en heel veel innovatie en duurzaamheid e.d.. En leren uit de praktijk enzo, paasei veel practica. Op zich best goed opzetje, maar in de praktijk bij ons een onwijze flop gebleken. Daarom ben ik ook blij dat het examen me enigszins meeviel!
Er zijn 10 scholen die dit examen maken, dus de norm wordt echt heeeeul erg direct bepaald door onze resultaten.
Oke, en dat had je alleen van scheikunde?
Ik ga weer, moet straks oppassen, dan kan ik daar nog even economie leren.
Sander_ schreef:Bij het examen doet je leraar denk ik wel een zo goed mogelijk woordje voor je! Om de andere examinator te overtuigen.
En wat haat ik zuur/base, ie hele stinkdiersom was prut, veel te veel over 1 onderwerp. (^)