Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:Gaan jullie eigenlijk nog dingen in de GR zetten?
lieziej schreef:Nueve schreef:Gaan jullie eigenlijk nog dingen in de GR zetten?
Van Natuurkunde weet ik eigenlijk niet zoveel... Van Wiskunde B heb ik alle primitieven, en afgeleides van logaritmes en andere enge dingen er in staan.. ABC formule ook, die ken ik nog steeds niet
Ik had ooit eens (vanaf de 4e opgebouwd ja,) ALLE economie stof er in staan, was mn batterij leeg, reset dat kreng!
Carlijnnn schreef:lieziej schreef:
Van Natuurkunde weet ik eigenlijk niet zoveel... Van Wiskunde B heb ik alle primitieven, en afgeleides van logaritmes en andere enge dingen er in staan.. ABC formule ook, die ken ik nog steeds niet
Ik had ooit eens (vanaf de 4e opgebouwd ja,) ALLE economie stof er in staan, was mn batterij leeg, reset dat kreng!
gebruik je dan geen notefolio ofzoiest?, dan gaat het nooit weg, en kan je het gewoon via je computer typen. ja economie staat er bij mij ook veel in, tot onze stome school vanaf dit jaar besloot dat je bij economie geen gr meer mocht, toen moest ik plots formules leren, ik was totaal onthand
Corinne14 schreef:Hihi, maatschappijwetenschappen was voorheen maatschappijleer2![]()
Ik twijfel ook erg of ik het haal... Ik haal waarschijnlijk sowieso al twee 5en (of een 4 en een 5) voor het examen van wiskunde en duits. Maar het ziet er een beetje naar uit dat de rest allemaal zessen worden. (ik heb één compensatiecijfer: een 8 voor M&R (nieuw vak: godsdienst2
)) Dus ja, ik hoop en bid dat ik het halen ga!
Maar goed... ik heb mijn best gedaan, dat telt! toch?
Flowerpull schreef:Die 1,602 x 10^-13 die net voorbij kwam is gewoon 1 MeV.
Het maakt niet uit dus of je eerst het massadefect wat je hebt berekent x 1,602blabla doet en dan x 931,40, of eerst x 931,49 en dan pas x 1,602.
Alleen moet je onthouden dat als je eerst het massadefect x 931,49 doet, dat dat dus in MeV is, en niet in J. De 1,602blabla is hoeveel Joule 1 MeV is
Okee dat was een onduidelijke uitleg
Flowerpull schreef:Die 1,602 x 10^-13 die net voorbij kwam is gewoon 1 MeV.
Het maakt niet uit dus of je eerst het massadefect wat je hebt berekent x 1,602blabla doet en dan x 931,40, of eerst x 931,49 en dan pas x 1,602.
Alleen moet je onthouden dat als je eerst het massadefect x 931,49 doet, dat dat dus in MeV is, en niet in J. De 1,602blabla is hoeveel Joule 1 MeV is
noekje schreef:Josien_ schreef:Laten we over geschiedenis gaan praten
Top idee! Weet niet of jullie zelfde boeken hebben, maar ben met vietnam bezig, nu hoofdstuk 6. (boek geschiedenis werklplaats)
Waar ben jij nu mee bezig?
Joonsel schreef:Flowerpull schreef:Die 1,602 x 10^-13 die net voorbij kwam is gewoon 1 MeV.
Ik snap 'm