Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lovepaints schreef:Ik heb visitekaartjes laten drukken bij een echte drukker omdat bv Vistaprint toch net niet mooi/goed genoeg was, vond ik.

In mijn geval is het vooral op wedstrijden wel erg goed, dan ziet men meteen wie je bent en waarvan je bent. Ik heb een redelijk klantenbestand. In ieder geval zo groot dat ik zelfs het eea aan klanten heb moeten schrappen, omdat ik het qua tijd niet kan bolwerken. Naast mijn paardenwerk, werk ik nog fulltime op een kantoor.
Nou, ik rijd wel behoorlijk pittig, aso wil ik het zeker niet noemen, maar dat is wel één van de redenen dat ik niet met reclame op de auto rijd. Een eigen trailer heb ik niet, dus ook daarop geen ruimte voor reclame. Maargoed, op dit moment wil ik niet eens reclame maken
)
holly schreef:Jaggie dat is wellicht toch best een foute gedachten van je hoor.
Wat dacht je van het losrijden met bodywarmer of jas met opdruk?
Of opdruk op trailer of auto?
Paardenmensen zijn ook gewone mensen en wellicht dus ook eventuele klanten.

) dus dat is geen probleem. 

Mooie website ook. Misschien handig om aan te geven hoeveel groepshokken of boxen er zijn/zullen komen. En een routeomschrijving of een kaartje waarbij meer ingezoomd is, is ook altijd wel handig. Tja en foto's worden altijd veel bekeken. Die zeggen meer dan woorden...
Misschien is het ook goed om een maandelijks tarief voor opfok tot 3 jaar erop te zetten en het jaarlijkse tarief weg te laten. 1500 klinkt heel erg veel, ook al is het niet zo