sabby schreef:ik heb het topic een beetje doorgelezen en ben blij dat ik niet de enige ben![]()
mijn auto is er mee opgehouden (blijkbaar kapotte gloei spiraal of gloeidraad of iets) >
de auto van mn ouders kan ik niet lenen..
(ik ben bij mn ouders het weeknd omdat mn vader gister mn pols gebroken heeft..)
de treinen rijden NIET > bussen ook NIET..
bel ik vanmiddag om te zeggen dat ik heus wel morgen ochtend om 8 uur WIL beginnen maar echt echt niet weet hoe ik er moet komen..ik werk zo'n 50 km verderop (dichtbij waar ik in principe woon maar ben dus bij mn ouders)..
en krijg niet echt een positieve reactie als in'goh ik begrijp het, het is algemeen allarm dus ik begrijp het of wat dan ook> nee alleen maar van 'ja dus? zie maar dat je het regelt' :(
ik ga braaf morgenochtend proberen of ik er kan komen.. dus hoop dat de treinen weer rijden of wat dan ook, maar krijg het gevoel dat ik echt iets heel vreemds aankondig en dat ik 'verzuim'..
voel me zelfs nog schuldig ook!! heeeel vervelend want wil ECHT gaan maar hoe??
ja als ik nu begin te lopen heb je kans dat ik er morgenavond wel ben ja?!
ben blij dat meer mensen dit probleem hebben
Ja aan jou kant snap ik dat het lastig is, misschien zelfs bijna onmogelijk. Maar de kant van de werkgever begrijp ik ook goed...
Edit: Ik heb het geluk gehad dat ik eerder naar huis gestuurd werd door mijn baas, en dat ik niet op tijd was werd me ook niet kwalijk genomen. Maar ik heb ook hele andere werkgevers getroffen in het verleden