Het wordt niet aangeraden.. Omdat je geen tijd heb om tussendoor effe op een andere af te stappen en los te rijden... Maar als je belt weet je het zeker..
oke thanks ik heb het probleem dat me dressuur paard niet kan/wl gebruiken voor het springen hij is pas 5 en ben met hele lage kruisjes bezig maar dat blijf het ook voor de afwisseling
Wou al zeggen welke neem je dan mee naar Deurne zelf? ook allebei en met springen die van je vriendin en dressuur je eigen? Ik zou gewoon met je eigen gaan, bij mijn intake was ook een meisje wiens paard alleen maar dressuur had gelopen.. springen dee die niet voor het eerst, maar weigerde wel.. ze willen jou zien rijden in zo'n situatie, niet je paard!
Naranga
Geplaatst: 22-05-10 18:52
Het gaat er idd niet om of je paard een super spring of dressuur beest is maar hoe jij m rijdt. Al ga je heel die intake niet over die balk heen, als je het wel probeert en er goed mee omgaat en laat zien dat je wel kunt rijden is dat geen probleem. Willen ze je echt een keertje een sprongetje zien maken dan planten ze je gewoon even op een paard van een ander die wel springt. Ruilen is namelijk ook gewoon onderdeel van de intake (althans, dat was het 10 jaar geleden nog wel)
Verder is het huppeltje daar ook maar 50-60 centimeter dus ook een onervaren dressuur paard moet zich daar overheen kunnen werken.
ik ga de bbl doen dus maar 1 x per week naar school. als ik ga springen dan weet ik zeker dat ik op de grond lig en dat ik me paard niet te pakken krijg!! maar ik heb ze een mail gestuurd en hoor van hun wel wat ik het beste kan doen