sHaKiEjLaVeR schreef:En wanneer heb je die? Succes met leren alvast:)
Bio heb ik om kwart voor 11 vandaag...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsiie schreef:Oh man, Alquin, praat me er niet van.. Het enige wat wij doen in lessen is leesvaardigheid oefenen (lees: oude examens maken) en luistervaardigheid. Soms kijken we film of zitten we in de mediatheek om een paper (=schrijftoets) of presentatie voor te bereiden, dan dat is dan wat wij doen.. Jottum
Maar ik ben ook zó slecht in engels, lezen en luisteren is een ramp, schrijven en spreken gaat dan gelukkig nog wel..
Phylos; waar gaat bio allemaal over? Welke methode heb je?
Wij hebben week 2 in januari pas onze eerste SEweek...
Nueve schreef:Wij hebben ook Alquin. Als je alles braaf maakt, krijg je een bonus op de toets.
Nueve schreef:Bij economie hebben wij ook een bonus. Met die zelftesten enzo.
Voor natuurkunde en scheikunde hebben we dan weer prétoetsen. Als je die toets hoger maakt dan je echte proefwerk, dan telt de prétoets voor een bepaald percentage mee.
Echter kreeg ik gisteren een 1,0 terug voor die natuurkunde prétoets.Was binnen 1 minuut weg, haha.
Phylos schreef:Ilsiie schreef:Oh man, Alquin, praat me er niet van.. Het enige wat wij doen in lessen is leesvaardigheid oefenen (lees: oude examens maken) en luistervaardigheid. Soms kijken we film of zitten we in de mediatheek om een paper (=schrijftoets) of presentatie voor te bereiden, dan dat is dan wat wij doen.. Jottum
Maar ik ben ook zó slecht in engels, lezen en luisteren is een ramp, schrijven en spreken gaat dan gelukkig nog wel..
Phylos; waar gaat bio allemaal over? Welke methode heb je?
Wij hebben week 2 in januari pas onze eerste SEweek...
Ik wou dat wij dat deden! wij zijn dus alleen maar met die stomme Alquin en grammatica bezig. Terwijl het CE toch echt leesvaardigheid is.
Ik ben dus zo'n hopeloos geval die in geen van de onderdelen goed is en al helemaal niet in het spreken..
Maar jij kent Alquin dus wel?
_Daphne schreef:Haay
Oeps, ben hier al een tijdje niet meer geweest
Ik ben vandaag begonnen met m'n toetsweek..
Filosofie ging vandaag wel okay, had het beter verwacht dus was niet helemaal tevreden, maar goed.
Wiskunde heb ik(zoals verwacht) echt heel erg slecht gemaakt, dit onderwerp ligt me echt totaal niet..
Morgen natuurkunde, dus ga maar weer eens leren
NieneWiep schreef:Wij doen ook aan Alquin, vind het een beetje onzinnig, en erg makkelijk. Maargoed, CSE is leesvaardigheid, dus geoefend moet het wel.
Wij hadden vorig jaar tijdens het CSE een oefenexamen van Engels. Dus een echt examen (2005 was het volgens mij), in de echte examenzaam inc. koffie en thee.En telde als een SE. Was heel erg slecht gemaakt, maar ik had een 7,4.