Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, maar ook niets te kiezen voorlopig!
maar moeten onszelf wel inschrijven via de site van school, en dat lukt dus niet

Maar ik had meteen al niet de ambitie om de controle kant op te gaan en daar is het idd vooral een belangrijke basis voor
maar zit nu nog 1e jaar dus daar groei je denk ik vanzelf wel naartoe

Als je discipline hebt om alles te maken en te volgen dan is het wel te doen. Ok misschien geen negen, maar een zesje zit er wel snel in. Dus kijk even of bovenstaande je wel wat ligt. Aan de andere kant begin je redelijk bij de basis bij alle vakken uit de P. Bij sommige opleidingen kun je ook in de zomer voor een aantal vakken nog een opfriscursus gaan doen.
maar heb tóch geen moeite met de wiskunde van mn studie. Als je gewoon je lessen meedoet dan gaat het gewoon goed hoor. (en ja, ik ben echt geen wiskundig onderlegd type)
maar weet niet hoe t op de uni is!
vind ik wel leuk om te doen, en zo heb ik in ieder geval nog IETS qua werk haha, maar helaas is het daarna toch echt over..
. Wel statistiek. ruth91 schreef:mij lijkt de OAT ook best pittig, ben er alleen wel blij om dat we m krijgen aangezien ik op InHolland zit en dat nu nogal in t nieuws is, als ik de OAT haal weet ik dat ik evengoed een 'hbo-waardig' niveau heb haha
.