Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vandaag hetzelfde, ook niet ee wijkje. Lijkt mij ook wel lastig met de sneeuw en de gladheid. 
ik zou eigenlijk naar het dolfinarium gaan met een vriendin omdat zij dolfijntjes ging aaien, maar ik zou geen vrij krijgen.
(had wel al gezegd dat ik dan gewoon zou komen werken
maar blijkbaar verkeerd begrepen)
geluk bij een ongeluk, al heb ik wel iets van ehhh... tja, dank je maarre... ik had ook wel willen werken hoor... Tancreda4 schreef:Maar na 4en is het wel wat moeilijker mijzelf warm te houden. Helaas als ik de straat op zou moeten, zijn dat nu wel normale tijden... Gisteren zag ik nog iemand in het donker bezig :/

Tot half 11 gezet met zn 2e en toen hoorde ik tot mijn vreugde dat de grote wijken door 2 man gelopen zouden worden. Dus ik was nu redelijk snel klaar.
maar het raam werkte daarin tegen weer wel
Het rijden over de ijswegetjes verliep ook geheel soepel. Wel ben ik 1x bij het uitstappen op mijn snufferd gegaan
De straat zag eruit alsof hij onbevroren was, maar in werkelijkheid was het 1 grote ijsbaan
Uitgerekend dan is de batterij van je telefoon bijna leeg en is er niemand op het terrein aanwezig
Snel een vriend van mij gesmst dat ie iemand moest regelen om mij te komen redden
Net toen de hulptroepen in actie kwamen kwam toevallig net de eigenaar aanrijden
Die kwam 5 straten verderop nog naar buiten om te vragen of ik lang had staan wachten: "Owww!! Was dat hek van u!
" haha
Die is met een trekker van zn plek afgehaald, zodat hij weer verder kon.
Maar dat zal wel niet.

ik ben vandaag drie keer onderuit gegaan zonder wat dan ook óp mijn fiets, dus ik waag het niet met mijn dunne-bandjes fiets en zware fietstassen.
Ik heb al een testrondje gemaakt; het zit wel stevig. Ben benieuwd naar morgen.