Gelukkig heb ik hem maar één jaartje gehad, en kreeg ik daarna beurtelings de zucht-en-zwijmel-docent en de hij-spoort-niet-hij-is-echt-knettergek-maar-hij-kan-verdomd-goed-je-aandacht-erbij-houden-docent

Ik ben net naar de bieb geweest. Moet nog een boek lezen voor m'n leeslijst Nederlands. Eline Vere
Ik wist al dat het een dik boek was, maar toen ik het net open sloeg besefte ik me ook dat ik óf oud word en een leesbril nodig heb, óf dat het wel piepkleine lettertjes zijn. Gelukkig ben ik een snelle lezer 
Op naar m'n papiertje zodat ik Engels kan gaan doen
Vooral met dat commentaar erbij komt het over alsof jij zwaar hebt moeten boeten voor al die mensen die het vak tekenen niet serieus nemen. 
. Afgelopen jaar heb ik 5 dagen gewerkt, en ook dit jaar heb ik 1,0 fte, dus gelukkig, geen vergaderingen op vrije dagen voor mij.
. En dus moet je zo snel mogelijk zorgen dat je zoveel mogelijk lesgeeft (het liefst ver weg, kom je ze iig niet meer tegen 
deeltijd... Ik heb de 25e ook introductiedag... Krijg een test en een rondleiding door het gebouw
)