Er zijn zo veel grote achtbanen haha Ik kan daar denk ik geen goed antwoord op geven aangezien ik vroeger nooit durfde om over de kop te gaan, maar ik beloofde ooit aan een vriendin dat ik in de falcon zou gaan (in Duinrell) en sindsdien durf ik het wel haha Voordat ik het durfde ben ik wel een paar keer in Walibi geweest, alleen ging ik bijna nergens in Sinds ik niet meer bang ben, ben ik er nog maar 1 x geweest (vorig jaar ofzo). Toen was ik alleen met m'n gezin, waarvan 1 broer helemaal nergens in ging en die ander te snel misselijk werd toen ben ik wel in een paar achtbanen geweest, maar helaas niet in allemaal, wat ik wel graag wilde. Ach ja, hopelijk ooit (Maar waar ik wel in ben geweest was erg leuk )
Jij ook! Jammer dat je je niet meer abonneert, maar ik snap het wel. Zou iemand als er een nieuw topic komt even een berichtje willen sturen naar mij zodat ik een dingetje van mezelf zou kunnen maken?
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Ik ben een poos geleden gestopt met hier posten geloof ik Zou bij het topic voor volgend jaar wel weer graag van de partij willen zijn!
Sylvia_S
Geplaatst: 02-07-15 18:22
Ik heb al een tijdje niet gereageerd, maar ook mijn toetsweek is vorige week afgelopen
Moet nog 1 toetscijfer terugkrijgen en een projectcijfer Ik moet volgende week nog 1x naar school om boeken in te leveren en daarna hebben we echt vakantie.
Ook ik ga over naar vwo4 en zou graag volgend jaar weer in t v4-topic willen zitten. Ik ga dan wel wat actiever zijn, want ik heb hier niet zoveel gepost volgens mij
Kimara_00
Geplaatst: 02-07-15 18:57
Fijn dat je toetsweek vorige week is afgelopen, Sylvia!
Ik ga morgen m'n boeken inleveren, op zoek naar een nieuwe bikini en in de avond hebben we een BBQ op stal met als thema: Waterpret
Hahaha, ik heb al een jaartje extra middelbare gehad hahaha Vast niet Desiree! De rest, geniet lekker van de vakantie met dit weer. Wij doen niks dan zwemmen hahha
Ik moet morgen nog 2 proefwerken en maandag nog 3.
Vrees dat het morgen zeker weten geen hoge cijfers worden. 6,5 zou al prima zijn.
Kimara_00
Geplaatst: 02-07-15 21:21
Ik bedenk me ook altijd dat ik mijn broer al zo oud vond toen ie in de 3e zat en nu zit ik zelf al bijna in de 4e, maar je merkt er eigenlijk niks van.
Gefeliciteerd iedereen die over is!!! Ik heb net telefoontje gehad van mijn mentor dat ik over ben met de vakken die ik had gekozen(er was nog twijfel tussen wiskunde A of B en nu mag ik B gaan doen)!! Hahaha we worden idd oud Ik moet nu alleen nog vanavond boeken inleveren en volgende week vrijdag rapport ophalen!! veel plezier vanavond Kimara!
Goed allemaal zeg! En Femke, nee ik vind het vrij logisch als je een foto maakt van je rapport en je trots bent op je cijfers . Alhoewel een foto van jezelf ermee weer wat overdreven is
IEdereen die het nodig vind mijn cijfers te weten, weet het want met vriendinnen kijk je wel het rapport in, jwz. En ik snap wel dat je een kleine foto in je verhaal zet ofzo, dat het eindelijk vakantie is ofzo, maar zelf niet gedaan.