Hoop echt dat het nog goed komt want het leek me zo'n toffe baan.... maar voel me nu gewoon klote..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sure_lee schreef:Ik ga huilen denk ik.... ik heb nog steeds geen contract en weet niet of dat nog gaat komen. Krijg geen contact meer met die man van het bedrijf. Als hij zegt dat hij me belt dan doet hij het niet en als ik hem bel dan neemt hij niet op...![]()
Hoop echt dat het nog goed komt want het leek me zo'n toffe baan.... maar voel me nu gewoon klote..
Sure_lee schreef:Ik had contact met de directeur zelf. maar het is opgelost. heb hem net wel aan de lijn kunnen krijgen. Zijn telefoon was stuk. Hij had me wel wat gestuurd maar kwam niet aan. Vanmiddag krijg is aangepast contract al het goed is! pfieuw
Marcella schreef:Heb een contract verlenging ook weer binnen voor 11 maanden en snap al de redenatie van de 11 maanden. Zitten ze niet aan mij vast voor onbepaalde tijd, maar ben in ieder geval wel weer voor 11 maanden onder de pannen met een vast uren contract.
Marcella schreef:Ook hoeven ze geen transitie vergoeding te betalen, vooral voordelig voor de werkgever.Heb een contract verlenging ook weer binnen voor 11 maanden en snap al de redenatie van de 11 maanden. Zitten ze niet aan mij vast voor onbepaalde tijd, maar ben in ieder geval wel weer voor 11 maanden onder de pannen met een vast uren contract.