Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paan schreef:Vraagje: ik heb van een leverancier een pdf gekregen met fotos er in. Nu heb ik de fotos afzonderlijk nodig. Hoe kan ik dat aanpakken?

en we wonen in Nijmegen. Ik ben na de Havo begonnen op de Hoge Hotelschool in Maastricht, nadat ik al veel horeca-ervaring op hoog niveau had (top-100 restaurants, Herman den Blijker etc). Na een jaar ben ik geswitcht naar Small Business & Retail Management in Nijmegen, omdat ik de Hotelschool erg beperkt vond, niet alleen horeca, maar ze beperkten het echt tot hotelketens. Stukje horeca dus weg en dan kom je bij Small Business terecht. Een jaar geleden afgestudeerd op een strategisch marketingplan voor een fokkerij van dressuurpaarden
en nu (sinds september) werkzaam bij een hogeschool op de afdeling marketing en communicatie. Hier organiseer ik evenementen als open dagen, introducties etc. 
Natuurlijk ben ik ook heel benieuwd naar jullie ondernemingsverhalen, maar ik zal jullie profielen en websites eens bekijken!

pmarena schreef:Als het maar om een paar foto's gaat en je hebt weinig bijzondere programma's tot je beschikking dan kun je altijd nog een Printscreen maken en gewoon plakken en op maat knippen in Paint