Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Amandavd schreef:Janine, die vacature heb ik of heel vluchtig gezien of niet eens. Ik reageer specifiek op jouw reactie, ik hou niet van denigrerend gedrag. Ongeacht wat jij er van vindt, voor iemand anders kan het een toffe job zijn, en de gemiddelde groom weet echt wel dat het voornamelijk hard werken is, en weinig loon. Dat hoef je er dan imo niet nog eens zo dik in te wrijven. Dit topic is er om elkaar op te peppen en te helpen, niet om neerbuigend te doen over vacatures of interesses van mensen. En zo kwam het op mij over.
Ailill schreef:Da's niet helemaal waar Janine, geluk is inderdaad een factor, redelijk kunnen rijden, veel uren willen maken, passie en doorzettingsvermogen doen de rest. Daarnaast zijn de kansen in het buitenland veel hoger, zeker omdat men daar van mening is dat Nederland over veel kennis beschikt.
Eigenlijk is dit zo voor heel veel banen
Amandavd schreef:Janine, die vacature heb ik of heel vluchtig gezien of niet eens. Ik reageer specifiek op jouw reactie, ik hou niet van denigrerend gedrag. Ongeacht wat jij er van vindt, voor iemand anders kan het een toffe job zijn, en de gemiddelde groom weet echt wel dat het voornamelijk hard werken is, en weinig loon. Dat hoef je er dan imo niet nog eens zo dik in te wrijven. Dit topic is er om elkaar op te peppen en te helpen, niet om neerbuigend te doen over vacatures of interesses van mensen. En zo kwam het op mij over.
Amandavd schreef:Janine van mij ook excuses hoor want dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd! Nu snap ik veel beter wat je bedoelt.
Ailill schreef:Ik bedoelde dat je niet heel erg veel geluk moet hebben, gewoon een gezonde dosis en leuk kunnen rijden. Er zijn veel verschillende banen binnen de paardenbranche, al moet ik wel eerlijk zijn en vertellen dat ik nooit werkzaam ben geweest als groom. Wel veel samengewerkt met grooms, zij hebben het werk altijd als leuk ervaren
Mando schreef:Die voeg ik dan niet toe
Ik ben wat dat betreft vrij selectief zeg maar net als met fb
Tancreda4 schreef:Succes met de gesprekken!
LinkedIn maak ik zoveel mogelijk vriendjesWeet nooit waarvoor de connecties handig zijn. Soms bv om via diegene in contact te komen met een wel interessant persoon.
Volgende week heb ik een gesprek bij het UWV. Ik dacht al wanneer zal dat toch komen. Gaan we het hebben over mijn sollicitaties etc. Geen idee wat ik er van moet verwachten.
Dimple schreef:Ik werk voor een uitzendbureau, ook payroll en aangesloten bij de NBBU & ABU, in mijn optiek zijn die twee juist flexibel qua 0-uren.Oei ja.........FB.........daar had ik van de week ook een twijfelmomentje.
Meisje/vrouw die mij heeft ingewerkt heeft en de vriendin van de eigenaar is, wilde me toevoegen.
We hebben goed contact en het is allemaal heel informeel. Maar toch de vriendin van mijn werkgever (zij werkt er zelf ook)
Toch toegevoegd, heb niks te verbergen, maar ga dubbel goed opletten wat ik er op zet![]()
Heb er toch geen tijd meer voor.
Wij werken ook met 0 uren contracten. Het payroll bedrijf waar wij mee werken heeft een eigen CAO en daardoor veel flexibeler dan bijv NBBU uitzend CAO.