Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Iloveiswan schreef:Pff werd net gebeld voor een functie maar dat is ongeveer van 0-15 uur per week en niet verzekerd voor het aantal uur. Maar nu mag ik niet komen werken omdat ik bezig ben met het aanvragen voor de bijstand :S Ze wou geen goede reden geven uit eindelijk.
Is dat normaal?? moet je gewoon niet noemen dat je er mee bezig bent? Deze recruiter had het via de gemeente opgevraagd ofzoiets.

Sonja_vR schreef:Iloveiswan schreef:Pff werd net gebeld voor een functie maar dat is ongeveer van 0-15 uur per week en niet verzekerd voor het aantal uur. Maar nu mag ik niet komen werken omdat ik bezig ben met het aanvragen voor de bijstand :S Ze wou geen goede reden geven uit eindelijk.
Is dat normaal?? moet je gewoon niet noemen dat je er mee bezig bent? Deze recruiter had het via de gemeente opgevraagd ofzoiets.
Mmm... ik zou contact opnemen met de gemeente en daar duidelijkheid vragen.
Het lijkt mij namelijk stug dat de gemeente dergelijk info zomaar aan derden mag geven
Ik zou daar in ieder geval verre van blij mee zijn.
Iloveiswan schreef:Ze hadden mijn cv zien staan bij de werkcoperatie van de gemeente dat is gewoon openbaar en iets waar dus bijstandsgerechtigen opstaan omdat die dat programma volgen
Janine1990 schreef:Iloveiswan schreef:Ze hadden mijn cv zien staan bij de werkcoperatie van de gemeente dat is gewoon openbaar en iets waar dus bijstandsgerechtigen opstaan omdat die dat programma volgen
Denk dat je dan dus aan het werk gaat en aanvullend bijstand krijgt. Dat ze dat niet willen? Omdat je nog maar net aanvraagt etc. Dus verwachten dat je relatief snel aan het werk zult zijn?
Max 15 uur is immers niets...
Ben wel benieuwd hoe ze het uitleggen. Misschien is het ook wel omdat je het programma nog niet hebt voltooid? Of hebben ze een andere uitleg die voor jou in ieder geval heel zinvol is.
Ze weten allemaal dat ik die tafel als enige gebruik.
Nog een bevestiging & uitleg van de procedure van een andere in mijn mailbox. Er lopen er nu 3. Vandaag wilde ik eigenlijk ook zoeken/ reageren, maar er komt echt 0,0 uit mijn handen vandaag. Gisteren verdrietige dag gehad (en vandaag idem) dat helpt niet om te concentreren. Tancreda4 schreef:Ik kreeg zelfs per briefpost een afwijzing op de mat. Terwijl ik wel online had gereageerd. Jammer adt het een afwijzing wasNog een bevestiging & uitleg van de procedure van een andere in mijn mailbox. Er lopen er nu 3. Vandaag wilde ik eigenlijk ook zoeken/ reageren, maar er komt echt 0,0 uit mijn handen vandaag. Gisteren verdrietige dag gehad (en vandaag idem) dat helpt niet om te concentreren.
voor jou... Janine1990 schreef:Amandavd schreef:Glock zoekt een groom, gave vacature, is wel intern, misschien iets voor iemand hier?
Poepschepper, net als bij Adelinde, maar dan wat vriendelijker verpakt.
Oh en je hoeft geen C rijbewijs te hebben
Amandavd schreef:Wat een negativiteit meteen weer. Er is vast iemand voor wie die baan hartstikke tof is.
Ailill schreef:Toch kun je aardig geld verdienen binnen de paardenbranche, al moet je wel geluk hebben en creatief zijn. Heb zelf jaren goed rond kunnen komen en zelfs kunnen sparen