Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ja Ilse, ik ken pll en kijk het soms ook nog
. Laatste tijd had ik geen tijd en zin... Maar gelukkig komt de vakantie eraan
. Klinkt heel leuk Femke! Ik ga in de zomervakantie veel logeren, wat feestjes, een weekje naar Turkije met ouders en broer en voor de rest leuke dingen doen met vrienden en misschien nog wel foto's maken
.
.
Femke_Nikita schreef:Ravenswood heb ik nog niet gekeken. Is dat een soort vervolg op pll in Roosewood ofzo? Suits hoor ik ook veel mensen over. Dat ga ik ook proberen! Nu eerst prison break uitkijken en de nieuwe aflevering van pll. OITNB seizoen 3 in 3 dagen uitgekeken...
OITNB kijken mijn vriendinnen nu, lijkt me ook wel tof. Haha ik ken het ja, in een paar dagen tijd een heel seizoen uitkijken. Dat was bij mij het geval met PLL, twee weken had ik drie seizoenen uit. Blijft voor mij ook absoluut bovenaan staan in mijn lijstje favoriete series!
Zou eerst wel komen maar is afgeblazen..

OUAT vind ik helemaal geweldig en ik ben net begonnen met New Girl. Maar ik kijk ook heel veel films!

maar wel lekker hersenloos), Orange is the new black, Once upon a time, Vampire diaries en Grimm.
Momenteel ben ik bezig met Prison break, de nieuwe afleveringen van PLL en the originals, maar die staat even in de koelkast.

'