Ik probeer al een week om dat aan te vragen, maar de site om coaches aan te vragen doet het telkens niet.. Heb nu een mail gestuurd.. Er zou ook een storing zijn geweest, maar hij deed het gisteren nog niet...
Bedankt voor de felicitaties! Ik heb in de namiddag een afspraak staan om mijn rijbewijs aan te vragen
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 24-03-16 13:39
Loolotte schreef:
Maar die heeft ze al gehaald
Dat snap ik maar daarom ook de tip voor de mensen die nog moeten om dat te regelen voor je examen. Al neem ik aan dat dat door de instructeur ook wel gemeld word in de auto.
Is ook geen verwijt hoor maar ik kan natuurlijk alleen maar kijken hoe ik het zelf doe en bij 2todrive leerlingen staat dat altijd bij de gegevens en ik check het meestal ook nog een keer en adviseer dan om het eerder te doen. Komt wel goed
Zo, ik kom ook net weer terug van een rondje sturen. Vandaag omkeeropdracht d.m.v. 3x steken geoefend.
Ging wel goed maar nog erg chaotisch Maar dat is niet gek natuurlijk. Was wel echt ontzettend druk op de weg.. al die stomme Duitsers die vrij hebben...
Weet niet of er mensen uit de regio Arnhem komen maar de Pleyroute was echt verschrikkelijk haha. Hartstikke druk en allemaal aso's die hem er nog even snel voor drukken. Achja, zo leer je wel rijden.
Anoniem
Geplaatst: 25-03-16 21:40
Mag ik me hier ook melden? Ik ben al een tijdje met mijn rijbewijs bezig, veel gedoe, morgen heb ik na bijna 1 maand weer een rijles, dit keer bij een nieuwe rijschool. Heb hier voor bij twee andere gezetten, maar dat was helaas niet zo'n succes dus. Ik ben wel super zenuwachtig, aangezien het dus alweer een tijdje geleden is, daarnaast nieuwe auto, nieuwe instructeur ect. Dus nu ben ik allerlei instructie filmpjes aan het kijken, ben heel bang dat het morgen helemaal fout gaat ofzo.
Heb 21 december mijn rijbewijs gehaald, vandaag 18 geworden. We waren al een paar keer achter een auto aan geweest en vandaag was het eindelijk raak de heb een autotje gekocht ben er zo blij mee
Ik heb morgen om 8.00 mijn examen en ik heb er weinig vertrouwen in Het is dan zo druk op de weg en daar raak ik alleen maar in paniek van..
Sterre98
Geplaatst: 28-03-16 10:31
Komt goed! Wat voor examen heb je aangevraagd? Een faalangst examen vond ikzelf erg prettig. Blijkbaar mocht je ook pauzes nemen, (nooit geweten ) niet nodig gehad. Heb vertrouwen in jezelf
Auto staat tussen haakjes in de titel dus ik neem aan dat scooter dan ook wel mag Nee ik kwam daar pas later achter Sterreke, maar die ga ik denk ik wel aanvragen voor de tweede poging!
oh echt net wakker dus titel niet goed gelezen sorry
Sterre98
Geplaatst: 28-03-16 11:04
Loolotte schreef:
Auto staat tussen haakjes in de titel dus ik neem aan dat scooter dan ook wel mag Nee ik kwam daar pas later achter Sterreke, maar die ga ik denk ik wel aanvragen voor de tweede poging!
Wat 2de poging Je gaat het gewoon halen! Komt goed
nee helaas nog niet echt geld er voor ik ga volgende week wel al mijn theorie boek halen om daarmee alvast te beginnen , ik moet eerst een baan vinden voordat ik ermee kan beginnen
ik weet wel dat ik een individuele theorie examen ga doen dit vanwege mijn autisme ( pdd nos ) en heel misschien een dag cursus voor de praktijk maar dat is nog niet 100 procent zeker eerst maar is een baan vinden en dan theorie doen
Dagcursus is voor de praktijk wel gebruikelijk, vaak doe je ervoor een intake en dan als het nodig is een uurtje les extra. Dan 4u les en aansluitend examen. Ik geef ook de brommeropleiding dus als je vragen hebt, brand los.
de rijschool waar ik het doe geeft vijf uur les en daarna examen mar de vraag die mij een beetje zit kan ik wel gewoon mijn eigen helm meenemen dit vind ik en veel fijner en ik zit met mijn bril dus daarvoor heb ik ook de helm een beetje uitgekozen
voorderest heb ik er ontzettend veel zin in moet alleen nog even wachten maar komt wel goed
Ja hoor je mag meestal je eigen helm op, mits hij goed past. Communicatie gaat via een systeem die je onder je helm kan dragen. Let wel goed op dat als je een jethelm hebt en er word koud weer voorspeld dat je een lekkere dikke sjaal ofzo meeneemt. Het mooie weer komt er wel weer aan maar ervaring leert dat het toch echt wel een beetje tegenvalt nog soms en eenmaal verkleumd lukt het meestal echt niet meer. Afgelopen winter heb ik een paar keer leerlingen met een eigen jethelm geadviseerd om toch een dichte helm van ons te gebruiken vanwege de snijdende kou. Maar laten we vooral hopen dat we die tijd gehad hebben
dit is die helm die ik bedoel deze kan je heel makkelijk en goed omhoog kleppen deze had ik ook gekozen vanwege en de veiligheid en de kou , ik dacht ik kan wel een jethelm nemen maar dit lijkt me toch wat fijner