(Ok dit moet je niet lezen als je net 2 secondene wakker bent Ik las het en dacht he? Ze heeft dat gesprek toch nrt pas gehad, waarom is ze afgevallen voor de big m? )
Fiebie; nog niet. Ik ga wel door met mijn andere sollicitaties!
Succes allen
Astaloca
Geplaatst: 20-11-13 22:35
Ik lees iig goede berichten met actief solliciteren! Goed bezig dames!
vuurneon
Geplaatst: 20-11-13 23:26
Ben trouwens benieuwd hoe ik iets ga horen van die interne vacature, toen ik de brief verstuurde waren ze al aan het selecteren. Geen idee van de tijdsplanning. Hoop niet dat mijn vriendin de taak krijgt mij af te wijzen haha (Mij vertellen dat ik door ben naar de eerste ronde is wel welkom )
Jeetje, ik verstuur net een online sollicitatie, krijg ik gewoon nog antwoord...
Kun je dit ff invullen stel ik je morgen nog voor...
Fiebie
Geplaatst: 21-11-13 09:18
NoeskaMoos schreef:
En Fiebie, het zou wat zijn als dat om de hoek iets zou worden. Geen auto van de zaak nodig dan
Neuh.... Dan kan ik rollend uit mijn bed.....
Nou spannend Irene, dan zijn ze in ieder geval blij met je aanmelding!
Astaloca, ik las ook afvallen voor de mac?
Ir1ne
Geplaatst: 21-11-13 09:50
En ben je ook op tijd thuis!
Was blij met gesprek gister. Ben benieuwd. Heb iig maar besloten om toch maar niet door te gaan met die andere. Vind het jammer, maar als het financieel niet kan. Het is een onredelijk aanbod.. kan k beter fulltime gaan schoonmaken, dat verdiend behoorlijk beter...
Eliine
Geplaatst: 21-11-13 10:18
Balen hoor Irene, vraag je je ook af wie dat dan wel voor dat bedrag gaat doen... maarja blijkbaar kunnen ze het dus eisen
Nou mijn eerste werkdag gaat zodirect weer van start! Toch wel een beetje spannend hoor
Even een frustratie momentje sorry hoor mensen. Ik ben ondertussen opzoek naar een nieuwe baan. Omdat ik waarschijnlijk mijn examen niet ga halen heb ik kans (90%) dat ik per volgend jaar op straat kom te staan. Maar ik vind het salaris ook gewoon tegenvallen voor wat ik krijg als leerling. Ik zit op hetzelfde salaris als ik in de supermarkt verdien op dit moment.
Nu zoek ik iets in de richting van Facilitaire dienstverlening. Ook mensen ontvangen en begeleiden vind ik leuk om te doen en iets in de richting van reizen/toerisme is helemaal mijn droom.
Wie weet iets in de richting van Den Haag/Rotterdam/Amsterdam?
Net nog een artikel gelezen dat schoolverlaters die onder hun niveau gaan werken gemiddeld 10 jaar vast blijven zitten in die te lage functie. Net als schoolverlaters die niet in 'hun' sector aan't werk gaan zeg maar.
Nog even foto uitzoeken en er gaat weer sollicitatie de deur uit. Heb er ergens een waar ik nètjes op glimlach, ik geen plekken in m'n gezicht heb en nèt van de kapper kwam. Ideaal moet hem enkel nog vinden
Ik doe dan een BBL opleiding maar merk weinig in de investering die mijn werk doet in de leerlingen zeg maar. Ik ben bijna 30 en kan nu niet eens op mijzelf gaan wonen zo weinig verdien ik.
Ook ik ben opzoek naar een baan. Ik doe de vig opleiding via de bbl vorm in een verpleeghuis. Eind augustus te horen gekregen dat ik het derde en ook laatste jaar van mijn opleiding moest gaan verkorten als ik mijn diploma wou behalen, dit aangezien ze mij per 14 februari geen contract meer kunnen bieden. Ik werk bij een organisatie waarvan er 4 verzorgingshuizen dicht moeten. Het personeel hiervan met vaste contracten moet dus binnen de verpleeghuizen ondergebracht worden, waardoor ik geen vast contract kan krijgen en ik dus weg moet. (ik zit aan de max van jaar contracten) Hoop stress om een heel jaar in 3 maanden te doen, maar het is gelukt. Praktijk en school helemaal afgerond. Dinsdag wordt op school mijn examendossier in orde gemaakt en mijn bewsut bekwaam gesprek aangevraagd. Als ik dit gesprek behaal heb ik mijn diploma op zak. Alle toetsen , onderzoeken en examens heb ik al behaald. Nog even spannend. Waarschijnlijk krijg ik 18 december of 7 januari het gesprek. Ook heb ik een hoop sollicitaties de deur uit gedaan. Ook had ik naar een particuliere zorginstelling gemaild of zij toevallig nog vacatures waren en mijn sollicitatie brief en cv in de mail bijgevoegd. Ik mag maandag op gesprek komen. Ben flink zenuwachtig. dit is voor een gediplomeerd vig functie(verzorgende IG) . Geen idee wat hun verwachtingen zijn en wat hun mij kunnen bieden qua uren, het enige wat ik weet is dat het een particuliere woonvorm voor ouderen is en voor welke locatie ik op gesprek mag komen.
Ik heb nu twee keer een half jaar contract gehad en twee jaar contracten. 14 februari loopt.mijn contract af.
Banyu
Geplaatst: 21-11-13 12:21
fjordjes schreef:
Vandaag gesolliciteerd en enkele uren later meteen gebeld! Mag maandag op intake komen! Het is voor maximaal een half jaar maar beter als thuis zitten!
Maakt toch niet uit, je hebt werk. Is inderdaad beter dan thuiszitten, en geloof me, uit verveling weet je gewoon niet meer wat je moet gaan doen. En je kan rustig opzoek gaan naar een andere baan, als je hier niet meer naar een half jaar mag blijven, toch?
Winged
Geplaatst: 21-11-13 12:26
uitnodiging voor gesprek binnen gekregen. Voor die vacature waar ik al voor wilde bellen