Heel cool julie! Ik zag het ook op facebook, maar ondanks dat ik ook paardensport aan het kijken was op Eurosport had ik het toch even gemist. Maar heb je filmpje terug gekeken. (En toen zat ik heel geconcentreerd naar het paard te kijken omdat ik eerst dacht dat ze een dekje onder het zadel hadden van het Ruyterhuys, dat is voor volgend jaar :p).
Klinkt goed om je blog weer nieuw leven in te blazen Joyce, bij mij doen de blogs het altijd erg goed. Goed voornemen voor 2014.
Hier doet de slideshow het ook Pmarena, alleen heb ik geen 8 foto’s maar 11.
prettige feesten iedereen! ben alleen even flink ziek geworden vrijdag en dus een paar dagen van de wereld geweest. Zit nu wel weer overeind en daarom toch maar weer eens op bokt enz terwijl mijn borduurmachine wat uren maakt
hmmm net zo'n lastig berichtje qua customer services.
iemand uit de USA besteld een patch. wordt opgestuurd op de 15e. patches gaan bij mij met een standaarverzending (past in een enveloppe tenslotte) en er staat in mijn bevestigingsmail op welke dagen ik naar de post ga en dat ik vanuit belgië verzend. Stuurt die persoon vannacht een mail waar het pakje blijft, want ze wilde het als kerstcadeau geven...
Ik heb nu heel vriendelijk teruggestuurd dat je voor verzendingen van binnen de EU naar USA toch een 2 a 3 weken moet rekenen. Soms is het wel iets sneller, maar je kunt dat echt niet beloven aan een klant. Heb er ook bij gezet dat ik best naar andere verzendopties had willen kijken als ze nou gewoon gezegd had dat ze het wilde hebben voor kerst...
ik weet dat ik er niet meer aan kan doen dan dat, want ik krijg voor vanavond toch geen patch meer daar en toch vind ik het zo lastig, want ik wil nou ook weer niet dat ze 'in haar gat gebeten is' zoals ze hier zeggen...
ik ben nu aan het overwegen om een soort template tekstje te maken om bij elke listing bij te plakken met nog een keer de verzenddagen, de gemiddelde verzendduur per regio en dat ik verzend vanuit België er in. Tis maar dat er in de USA blijkbaar heel weinig begrip is dat verzenden vanuit Europa nu eenmaal wat langer duurt...
Oh dat is wel heel erg vervelend. Ik ken dat gevoel je wilt elke klant natuurlijk tevreden stellen.
joyce2
Geplaatst: 24-12-13 14:42
Staat het wel al duidelijk op je website? En je kan idd ook nog eens een extra bij elke bestelling zo'n overzicht doen. Wel super vervelend zeg! Ik snap precies hoe je je voelt, je kan er niets aan doen, maar toch baal je als een stekker... Laatst had ik exact hetzelfde met een klant die iets had besteld voor de verjaardag van haar hond. Ze had niet gezien dat er op een van de producten een langere levertijd zat en belde mij op om te vragen waar haar pakketje bleef. Dus ik checken wat ze had besteld en ik zag al snel dat ik dus nog op het laatste ontbrekende item zat te wachten voor ik hem kon verzenden. Ik heb toen een kleinigheidje bij haar bestelling gedaan om het "goed te maken" (ondanks dat ik er niets aan kon doen).
Wellicht kan jij ook nog wat kleins doen voor de klant? (edit: iets van een kortingscode sturen oid, want het pakketje is immers al onderweg)
HorseTopShop
Geplaatst: 24-12-13 14:57
Levertijden.... Altijd vervelend. En soms ook moeilijk in te schatten.
Ik hoor net dat we vandaag enkele bestellingen binnen hebben gekregen met een opmerking erbij dat het snel verzonden moet worden, omdat het kerst cadeaus zijn.......
joyce2
Geplaatst: 24-12-13 15:04
Neee, dat meen je niet... Zo kreeg ik gister nog een bestelling binnen om 18:00u, ik mag toch hopen dat ze dat niet voor de kerst nodig hadden!
Edit: PostNL komt bij "mijn" postkantoor altijd tussen 16:30u en 17:00u de post ophalen, dus ik kan alleen bestellingen nog dezelfde dag verzenden als het voor 16:00u is besteld en betaald. Hoe zit dat eigenlijk bij jullie, tot hoe laat kunnen jullie pakketjes inleveren als je wilt dat de mensen het de volgende dag in huis hebben?
Haha, zal ik ook nog even meedoen? Vrolijke kerstdagen allemaal!
Ik heb als kerstactie mijn particuliere fotografieklanten een Facebookomslag als kleine attentie kado gedaan, met foto's van hun eigen fotosessie uiteraard. Klein webadres erbij en het is ook weer leuke reclame voor mij! Ik heb ze ook even achter elkaar gezet, voor wie het leuk vind om te bekijken: http://youtu.be/ekV_wp-5zuM
Wat leuk, Yucca. Heb je al reacties terug ontvangen van je klanten?
Ik kreeg gisteren de bevestiging binnen van de fotografie cursus waar ik me voor op gegeven hebt. Start in februari maar ik heb er nu al zin in. Hopelijk leer ik dan meer over m'n camera en kan ik dan mooie foto's maken voor de site.
En voor de kerstvakantieheb ik mij zelf de taak opgelegd om een boek te lezen overseo. Heb een goed en duidelijk boek van een collega geleend. Ben nu bij hoofdstuk 3 en ik kan nu zelf ook al aan de slag er mee. En van een van jullie had ik per pb laatst ook al een heel verhaal over seo ontvangen. Dus voor 2014 ga ik een seoplan maken. Hopelijk zien we snel resultaat er van.
Hier is het ook standaard elk jaar opnieuw de vraag waar de bestelling blijft en zo ook de opmerking het nog snel voor kerst te willen. Tja sorry, levertijden staan vermeld en er wordt zoveel mogelijk gezorgd alles af te krijgen, zelfs de last minutes (dit jaar weer gelukt) maar het is heel simpel, kom je er op het laatste moment mee en kan er daardoor niet op tijd geleverd worden, eigen schuld dikke bult. Iets met, twee handjes, kan niet vliegen, enz...