Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tancreda4 schreef:Ja, zoiets dacht ik al.... Zit een beetje te kijken, want mocht ik op mijzelf beginnen zit er mogelijk een opdracht in voor 3 maanden. Dus vandaar dat ik maar eens wat meer informatie ga inwinnen. Mocht dat zo zijn, kan mijn WW stop, want dan verdien ik gewoon naar behoren die maanden. Maar goed, na die 3 maanden zit je dan, want verder is het zomer werk... Lastiggggg. Ik heb het ook weggeschoven van; 'na ww periode misschien erbij', maar zou zonde zijn als ik dan een mooie begin opdracht misloop. Lastig lastig
LOLLYYwood schreef:Zooo, mijn cv en motivatie brieven voor verschillende werkgevers zijn af! Eindelijk.
Maar nu komt het volgende.. Ik werk al 4 jaar bij een bedrijf als student, morgen moet ik terug gaan voor in de namiddag te werken en ik zou graag daar mijn cv en motivatie brief af geven. Enkel, hoe doe ik dat? Gewoon afgeven? Of vroeger gaan en een gesprek vragen? Of nog anders?
WinSel schreef:Ik moet er nog maar s even over na denken wat ik ga zeggen....
Ik ben vorige week al eerder weggegaan ivm 'dokter' ( eerste sollicitatiegesprek ) en afgelopen vrijdag was ik ziek.... Ik wil dus niet dat het op gaat vallen zeg maar....
WinSel schreef:Ja ik maak me er waarschijnlijk ook te druk om hoor, ik weet het wel haha
Alleen mijn huidige werkgever is een echte hork....
Ik vraag inderdaad gewoon vrij denk ik, daar heb ik recht op
WinSel schreef:Nee hij vraagt het niet omdat ik zelf altijd zeg waarom haha.
Ik weet wel, ik hoef niet te zeggen waarom ik vrij wil, maar dan voelt het voor mij geloofwaardiger ofzo. Ik kan het niet echt omschrijven haha
Omdat ik hier een half jaar contract heb en we verplicht 3 weken vrij hadden in de bouwvakvakantie zijn daar veel vrije uren aan op gegaan, ik weet dus ook niet hoeveel uren ik nog heb staan....
Staat helaas ook niet op loonstrookje
WinSel schreef:Er staat zo weinig op dit loonstrookje, allemaal heel vaag....
Ik zal het morgen eens aan mn werkgever vragen hoeveel dagen ik nog heb en of ik vrijdag vrij kan krijgen....
Weet je wat het is, als hij nou al van mn sollicitatie weet , is de stap om te zeggen dat ik ander werk heb gevonden niet zo groot meer haha. Ik ben gewoon een scheiterd, maja ik moet voor mezelf kiezen en niet voor hem....