Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hilda79

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 18:08

Nogal ja. Tegenwoordig is er altijd wel iemand die iets vreselijk leuks zo de grond in weet te stampen.
Zo kwam ik net een super leuke tekst tegen op een bord die je kon winnen nou daar vielen ze ook over. Echt kreten als "Hoe durf je" kwamen voorbij. Ja ze hebben gelijk dat de tekst niet voor iedereen passend is maar dan geef je dat toch niet...

Afbeelding

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 19:29

Dat is jammer, Joyce! Ik vond hem echt heel leuk en die kat leek het niet veel uit te maken... Als die kat het echt onprettig vond, had het wel meer tegenstand geboden en weggerend zodra ze vrij was. Maar die kat bleef lekker liggen, dus volgens mij vond die het allemaal wel goed!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:26

Ja zo dacht ik er ook over. Of misschien viel die persoon wel over het feit dat ik mensen de uitdaging had gegeven om hun dier ook in te pakken en dat daar een cadeaubon van €5,- tegenover staat als ze met het bewijs sturen. Ik bedoelde het leuk (met het filmpje als voorbeeld) en had nooit verwacht dat mensen daar over zouden vallen.

Maar goed, net als Hilda hierboven al aangeeft, mensen struikelen zelfs over zo'n onschuldig bord. Ik vind het hartstikke leuk!

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:31

Ach, mensen vinden tegenwoordig altijd wel wat om over te zeuren, vreselijk vind ik dat. Sta toch een beetje positief in het leven denk ik dan, wordt iedereen vrolijker van!

Ik ben nog druk dit weekend om alles af te krijgen voor kerst, want ik wil eigenlijk tussen kerst en oud/nieuw vakantie :+ Maar ik heb nog een bruidsalbum dat naar de drukker moet voor maandag, morgenvroeg een zwangerschapsloveshoot, maandag een gezinsshoot en dinsdag nog een dagje bij de gemeente werken. En natuurlijk moeten er ook nog kerstboodschappen gedaan worden..poeh! En ik wil al mijn klanten eigenlijk ook nog een kerstdingetje sturen, maar of dat helemaal gaat lukken weet ik niet, anders schuif ik het wel door naar oud/nieuw :+

Hebben jullie nog vakantie in de planning staan?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:39

Ik heb komende twee weken vrij van mijn hoofd baan.
Die weken zitten, inclusief 2e kerst en op oud en op nieuw volgeboekt met lessen en trainingen en afspraken!

Kortom, ik heb twee weken een baan minder!

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:10

@Joyce, mensen zeuren inderdaad heel snel... Wel jammer, hopelijk krijg je ook nog veel leuke reacties op je actie! Veel succes met je kerstfilmpje nog!

Dan heb je het nog best druk, Yucca. Veel succes nog met alles.

Ik pak deze week lekker wat rust... Heb sinds mijn vakantie eind juli gemiddeld zo'n 50 uur per week gewerkt de laatste maanden, dus dat begint erin te hakken. Omdat er nu toch weinig afspraken staan of dingen die af moeten, pak ik het er ook even lekker van. Nog wel mijn jaarplan/marketingplan voor volgend jaar maken, een jaaroverzicht maken en mijn nieuwsbrief voor 2 januari alvast klaar zetten, maar verder is het ook even genieten van de rust met een paar goede boeken en alvast beginnen aan de mega opruiming van mijn kamer, zodat deze in februari helemaal verbouwd gaat worden.

@zooist, veel succes met je drukte!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:56

O ik ben wel benieuwd naar dat filmpje met die kat, staat hij ook op YouTube? :)

Iedereen succes met alles nieuwjaar-klaar maken *\o/*

Grmbl. Ik ben al de hele middag aan het tobben met de slideshow op de openingspagina van mijn website.
Dit zit weer ergens andere ingebakken dan de rest die ik gewoon in het backend van de site aan kan passen, wat een gedoe zeg -O-

Er stonden 5 foto's, heb deze nu in de sourcecode via FTP vervangen door 8 nieuwe foto's, maar op mijn eigen laptop geeft hij deze niet weer in Chrome hoe vaak ik ook vernieuw :P

In Explorer geeft hij wel de kleine fotootjes weer eronder, maar niet de grote foto's, dat vak blijft leeg.

Bij manlief op zijn laptop geeft hij wel alles weer, maar is de 5e foto nog een oude foto terwijl die volgens mijn laptop helemaal niet meer op de server staat, dus rara..... :P

Zouden jullie even willen checken of hij het bij jullie doet...? Y;(

http://www.barefoot-saddle.nl/shop/

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:35

Ik zie 8 foto's en de slideshow doet het gewoon!

Dit is trouwens het filmpje:

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:16

Hih ik vind het filmpje wel grappig :D braaf diertje wel, die van mij zouden het niet laten gebeuren :P

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:25

Ik vond het ook een super leuk filmpje, echt briljant dat die kat het allemaal wel prima vindt!

Dit was de tekst die ik op mijn pagina bij het filmpje had geplaatst:

"In het kader van de gratis inpakservice, hier een briljant filmpje! Ik daag jullie bij dezen uit: als het je lukt om je huisdier in te pakken (en hier bewijs van stuurt), krijg je een cadeaubon van €5,- die je vrij kan besteden in de shop!

Fijn weekend allemaal :) "

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:41

Poes ligt zichtbaar te lijden inderdaad :')

Ha Joyce bedankt!

Mag ik vragen wat jij op de 5e foto ziet? Zadeltassen of wat anders? :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:46

Nee ik zie wat anders! Een meisje op een Bonte, die over de heide oid rijdt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:58

Ha!

Dan is hij toch gelukt, bedankt +:)+

Echt wel suf dat ik het op verschillende computers / browsers anders zie :P

Het idee is dat mensen door kunnen klikken op de foto's.

Huh? Nu doet hij het bij mij WEER anders, nu zijn de eerste foto's ineens weer de oude foto's met tekst er in :roll:

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:10

Bij mij doet hij het nog steeds goed, net als de vorige keren dat ik er op heb geklikt :D

Edit: Alleen als ik er op klik doet hij verder niets, ik weet niet of dat klopt?

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:18

Hey Joyce, klopt het dat je site er uit ligt? (Fuzzylicious)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:20

Nee dat zou niet moeten kloppen, bij mij (op Chrome) doet ie het gewoon. Bij jou niet dan?

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:25

Oh hier doet hij het ook weer! Kreeg net de melding (wit scherm met zwarte letters) dat je de index.html nog moest verplaatsen naar de -huppeldepup-

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:31

Ohw, wazig... Naja, fijn dat het in elk geval maar van korte duur is geweest dan!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:57

Geweldig die kat. Dat had ik met Mickey ook gekunt maar helaas is ze er sinds een dikke week niet meer.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:58

Aaahw, wat sneu Hilda... Heel veel sterkte Y;(

Edit: Ik heb trouwens mijn blog nieuw leven ingeblazen en ga het helemaal over een andere boeg gooien. Eigenlijk wou ik een hele nieuwe blog starten (had al super lang niets meer geschreven), maar vond het zonde als al die andere verhaaltjes die ik had geschreven dan verloren zouden gaan. Dus nu heb ik gewoon een soort van doorstart gemaakt :o Dit is hem geworden: http://playtime-blog.blogspot.nl/ Mocht ik voldoende discipline hebben om regelmatig te posten en ook een leuk aantal bezoekers kunnen trekken, dan wil ik het verder gaan customizen. Maar voor nu doen we even goedkoop :D
Laatst bijgewerkt door joyce2 op 22-12-13 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:02

Sterkte Hilda :(

Bij mij doen jullie sites wat ze moeten doen ;)

Wij kregen daarnet een vermelding op eurosport, haha :D Had getweet vanop de account van Het Ruyterhuys met #nuopeurosport en toen werden we live vermeld, heel stoer :P

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:06

Wat stoer! Wat had je getweet?

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:18

Thanks. Heb er heel veel last van gehad maar t gaat nu steeds een beetje beter. Ging op maandag heen want ze was ineens af en toe onzindelijk. Eerst met de bak van alles geprobeerd en dat hielp nie. Dus naar de dierenarts. Blaasontsteking maar geen bacteriën. Dus bloed onderzoek. Zou de volgende dag gebeld worden. Dik uur later al telefoon. Nieren niet goed maar omdat ze er niet als zieke nierkat uit zag wilde hij behandelen. Tegen alle verwachtingen in die ze uiterlijk liet zien waren haar waardes gestegen. Opgehaald en ze ging ineens vreselijk snel achter uit. Wat deed dat pijn om te zien. 'S nachtd gemaild of hij s middags wilde komen voor in laten slapen.
Wat een verschrikkelijk moeilijk te nemen besluit was dat.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:20

Dat kan ik me heel goed voorstellen, bah... Maar zo te horen heb je een goed besluit genomen, waarbij je je maatje voorop hebt gesteld!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:27

joyce2 schreef:
Wat stoer! Wat had je getweet?

Heel gewoon "London Olympia #nuopeurosport" en toen zeiden ze dus 'We bedanken het Ruyterhuys voor de extra reclame' :D