Zo kwam ik net een super leuke tekst tegen op een bord die je kon winnen nou daar vielen ze ook over. Echt kreten als "Hoe durf je" kwamen voorbij. Ja ze hebben gelijk dat de tekst niet voor iedereen passend is maar dan geef je dat toch niet...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik heb nog een bruidsalbum dat naar de drukker moet voor maandag, morgenvroeg een zwangerschapsloveshoot, maandag een gezinsshoot en dinsdag nog een dagje bij de gemeente werken. En natuurlijk moeten er ook nog kerstboodschappen gedaan worden..poeh! En ik wil al mijn klanten eigenlijk ook nog een kerstdingetje sturen, maar of dat helemaal gaat lukken weet ik niet, anders schuif ik het wel door naar oud/nieuw 

braaf diertje wel, die van mij zouden het niet laten gebeuren
"

Dit is hem geworden: http://playtime-blog.blogspot.nl/ Mocht ik voldoende discipline hebben om regelmatig te posten en ook een leuk aantal bezoekers kunnen trekken, dan wil ik het verder gaan customizen. Maar voor nu doen we even goedkoop

Had getweet vanop de account van Het Ruyterhuys met #nuopeurosport en toen werden we live vermeld, heel stoer