Ik heb geen bijrijdpaard momenteel en ben ook gestopt op de manege. Dus paard of manege erbij gaat bij mij niet Ben op zoek naar een nieuw bijrijdpaardje omdat ik bij de vorige ben gestopt.
Ik heb er al 5! Rijfoto's genoeg en ik ga ervan uit dat ik de foto met mn verzorgpaardje en manegepaard mag posten aangezien ze ook op facebook staan. Foto's van mezelf alleen is wel iets moeilijker haha
Ik ga nog even niet zoeken, ik denk dat ik wel heb. Maar mijn toetsweek is nog niet eens begonnen, dus er is een kans dat ik niet over ga. En dan is het een beetje jammer om al die foto's bij mekaar gezocht te hebben.
Je mag mij best pb'en, maar misschien is het wel zo eerlijk om te wachten tot voor iedereen de vakantie begonnen is! Ik ga sowieso over, maar mijn vakantie begint pas 17 juli dusjaa. Mss zijn er mensen die niet zeker weten of ze overgaan en die het ook pas dan weten.
Jaa gaaf een nieuwe OP! Ik ben zeker over. Misschien ook leuk om erbij te zetten welke vakken iedereen heeft gekozen etc.
Ik vind het trouwens heel leuk dat we nu met best wel veel mensen in een topic zitten, had ik zeker niet verwacht toen ik dit topic ging openen Fijn dat de meesten toch ook echt steun aan elkaar hebben gehad!
Ik heb even opgezocht hahaha, ik viel bij pagina 37 binnen. Ben er tussentijds ook weer een tijdje uitgeweest volgens mij, maar vond het toch te gezellig
Misschien is het ook leuk als iedereen een paar quotes van zichzelf uitzoekt? (en dan max 3 per persoon, anders word het te veel )
Kimara_00
Geplaatst: 26-06-15 13:59
Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd aangezien ik het druk had, maar nu is de proefwerkweek gelukkig voorbij! nu nog 2 weken vrij en soms activiteiten en boeken inleveren enzo, en daarna eindelijk zomervakantie!
Ik vind het ook een leuk idee zo'n nieuwe OP! Het lijkt mij een goed idee om eerst te wachten wie er allemaal wel/niet over zijn en dan een pbtje met informatie te sturen Ik weet zelf al zeker dat ik over ben.
Ja is goed! Haha, ik weet niet meer wanneer ik er bij kwam maar ook niet vanaf het begin. Nicee Kimara! Alleen ik heb niet zo veel goede quotes want ik ben best wel een saai mens op bokt
Hahaha ik had ook gekeken, ik kon niets vinden Hooguit een domme opmerking hahaha of een domme zin dat ik Duits een poeptaal vind.. Dat is mijn spannendste quote haha
Ik heb eerlijk gezegd ook niet zoveel in het zoeken van quotes. Enkel een lijstje met naam, woonplaats (enkel provincie?) en daarbij iets over je paarden/manege en je pakket lijkt me prima.
Zoey_julia
Geplaatst: 26-06-15 16:36
Haha, ik ben ook zeker over. Zo'n OP is leuk!! Ik heb waarschijnlijk bijna geen recente foto's van mezelf maar rijfoto's heb ik wel. Ik heb ook geen leuke quotes volgens mij
Mooizo Kim! Quotes... tsja verder dan "succes allemaal" en "ik vind latijn en grieks niet heel erg nodig" gaat het niet...
Kimara_00
Geplaatst: 26-06-15 23:50
Fijn Kim!
Ik heb ook geen (leuke) recente foto's van mezelf, maar wel rijfoto's.
Ik ga morgen naar de SGW Vlietlanden en foto's maken (gewoon om te oefenen ) en in de avond uiteten, omdat m'n broer is geslaagd en mijn proefwerkweek voorbij is
klinkt top, Kimara! och jongens mijn verjaardagskadootje is er: nieuwe rijbroek, laarzen en cap (broek en laarzen waren wel echt aan vervanging toe) Ik ben er helemaal gelukkig mee!