Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiebie schreef:Ik heb een dilemma![]()
De rotte appel is uit het bedrijf gegooid, dat scheelt een hoop.
Thuiswerken kan dus niet, want ik heb een AM functie binnendienst, dus op kantoor is van belang volgens mijn manager + directeur ook i.v.m. interne zaken.
Nu mag ik wel na de files gaan rijden en ook bijtijds weg als ik maar zorg dat ik mijn uurtjes maak, maar daar vertrouwen ze op.
Daarnaast voor de ''kosten'' die ik nu maak met eigen auto, kan ik ervoor kiezen om een auto van de zaak te krijgen. (lees: kleurenbom met gigantisch logo van de zaak erop) Deze kan ik ook privé rijden, kost me netto €80 in de maand.
Ik moet het snel laten weten..... *zucht*
xNathaliee schreef:Ik heb meteen maar een ww aangevraagd het stomme is alleen dat we per 1 juni 2013 zijn overgenomen door een ander bedrijf. Die 2,5 jaar ervoor had ik dus een andere werkgever. Nu moest ik mijn laatste werkgever opgeven. Maar als ik hun aanklik dan berekenen ze alleen de gewerkte periode vanaf 1 juni. Betekent dit dat ik die 2,5 jaar ervoor gewoon kwijt ben?
Fiebie schreef:Ik heb een dilemma![]()
De rotte appel is uit het bedrijf gegooid, dat scheelt een hoop.
Thuiswerken kan dus niet, want ik heb een AM functie binnendienst, dus op kantoor is van belang volgens mijn manager + directeur ook i.v.m. interne zaken.
Nu mag ik wel na de files gaan rijden en ook bijtijds weg als ik maar zorg dat ik mijn uurtjes maak, maar daar vertrouwen ze op.
Daarnaast voor de ''kosten'' die ik nu maak met eigen auto, kan ik ervoor kiezen om een auto van de zaak te krijgen. (lees: kleurenbom met gigantisch logo van de zaak erop) Deze kan ik ook privé rijden, kost me netto €80 in de maand.
Ik moet het snel laten weten..... *zucht*
Fiebie schreef:Kan niet, wordt een VW Up!
Ze komen me inderdaad tegemoet, maar ik weet niet of ik dit wil.
Want als ik hiervoor kies, zit ik er dan aan vast.... of niet.
En ik ben ook niet onwijs fan van laat thuiskomen etc.(verwend, i know)
Ir1ne schreef::/ Volgens mij zijn die bedrijven helemaal van lotje. Ik dacht dat ik niet eens onredelijk was qua loon maar iedereen gaat voor een dubbeltje en een stuiver aan het werk. Als men mn huur nou ook aanpast naar dat bedrag, dan kan ik er nog wat mee.
Ir1ne schreef:Je kunt ook vrij vroeg op pad gaan, dan kun je ook eerder weg ( toch? ) om de spitstijden heen. Vind ik altijd wel fijn... ik zou het doen!
Kriel schreef:Dat doe ik inderdaad ook hoor. Ga meestal tussen 6 en half 7 rijden en ben dan om een uur of 4 weer weg.
net voor de files aan
Fiebie schreef:Ir1ne schreef:Je kunt ook vrij vroeg op pad gaan, dan kun je ook eerder weg ( toch? ) om de spitstijden heen. Vind ik altijd wel fijn... ik zou het doen!Kriel schreef:Dat doe ik inderdaad ook hoor. Ga meestal tussen 6 en half 7 rijden en ben dan om een uur of 4 weer weg.
net voor de files aan
Dat zou kunnen als er niet van mij verwacht werd dat ik tot 5/6 aanwezig moet zijn.
''Want je hebt een commerciële functie''![]()
Dus dat eerder weggaan 's ochtends kan wel.... Maar dagen van 12 uur incl. reistijd blijf ik niet doen.
Die auto wordt dan speciaal voor mij besteld. Ik zou het banketstaaf vinden als ik de maand erna opzeg.