Ik denk eerlijk gezegd dat je je er niet te druk om moet maken: je kan het toch niet veranderen en het is allemaal verkeerde energie....
Ik kreeg vandaag 'zomaar' een boek in de brievenbus. Misschien zijn jullie bekend met Open Circles? Ik heb daar één keer een gratis middag meegemaakt en aan de ene kant is het vreselijk Amerikaans en overdreven, aan de ander kant weten ze wel waar ze het over hebben. Maargoed, daarvan kreeg ik dus een boek, met succesverhalen van ondernemers (die natuurlijk tal van trainingen hebben gevolgd bij hun, haha).
Nu ben ik niet van plan om daar trainingen te gaan volgen, maar wat ook in het boek staat en waar ik al langer over denk is het creëren van passief inkomen. Als ZZP-er kan ik enkel geld verdienen door uren te maken en méér geld te verdienen door meer uren te maken (maarja die zijn ook een keer op) en je uurtarief omhoog te doen. Maar ik geloof er ook in dat je passief geld kunt verdienen, door bijvoorbeeld franchising, dingen te verkopen met commissie, e-workshops te geven, tools/presets te verkopen, ect. Alleen vind ik het nog moeilijk om te bedenken wat bij mij past en wat zou werken. Hebben jullie een manier waarbij je passief inkomen verwerft?