Van elke afwijzing kun je iets leren. Zie het als een leerweg

Wederom een sms of ik beschikbaar ben.....zucht....heb me toch uitgeschreven?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tancreda4 schreef:Sollicitatie is het niet geworden die ik vandaag had. Ik heb er zelf vanaf gezienVoel mij wel een beetje een miep (het verdiende te weinig en kwam onder mijn ww). Maar dan ga ik liever tijd steken in nog meer zoeken naar een baan voor langere tijd waar ik wel mee kan rondkomen.
idinn schreef:Dat is dan het nadeel van terug bij Hotel Mama wonen en geen inkomsten hebben. Ik moet het doen met de inhoud van de voorraadkast hier. En daar ligt geen chocolade in. Plus sinds mijn zoektocht naar werk ik door troostvoer al 4 kilo aangekomen ben. Dus laat ik het eens zonder proberen vandaag
Super dat je dan toch op gesprek mag komen! Ik verwacht nooit ergens wat van, maar dan nog is een afwijzing teleurstellend haha.
idinn schreef:In dat geval zou ik even bellen om te vragen waar de locatie van de betreffende vacature is
blingpiggy schreef:Succes met de brieven janine! Kan je sollicitatie niet digitaal? Of wil je het adres zodat het ''netter'' lijkt in de brief? Geeft inderdaad een goede reden tot bellen....
Ik word juist zo lusteloos dat ik veel minder eet zonder werkOok niet ideaal als je puur moet gaan kledingshoppen door gewichtsverlies....
Hier 2 brieven verstuurd... heb ik eindelijk weer wat lopen...
Gittekit schreef:Ik kan me er ook heel slecht toe zetten omdat ik afwijzing na afwijzing binnenkrijg.. met alleen de tekst dat ze zoveel reacties hebben dat ze geen reden geven. Deze week werk ik wel veel bij mijn nieuwe 'bijbaan', maar doordat het horeca en dus veelal ook 's nachts is merk ik dat ik niet toe kom aan solliciteren. Volgende week heb ik twee dagen helemaal niks te doen en moet ik van mezelf ook twee dagen gaan solliciteren.