Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ik ben radeloos ik wil voor de zomer evenementen dat rijbewijs hebben en bewindvoerder heb ik oorlog mee . En mag pas starten met rijden als ik de theorie heb , ik kan net zo goed starten met rijden in de wachttijd maar nee hoor >< Tamara53 schreef:Heb even een vraagje:
Ik heb Nystagmus waardoor ik slechtziend ben maar kan ik dan ook autolessen/rijbewijs halen?
Geslaagd voor theorie! Was de 1e keer
Polly schreef:Char_lotte schreef:Ik ben jaloers, Tigress!! Super hoor
Ik moest eigenlijk vandaag afrijden, maar aangezien ik al vanaf zondag ziek ben heb ik het maar afgezegd... Zag het niet echt zitten om met 38 graden koorts achter het stuur te kruipen![]()
Zal binnenkort mijn nieuwe datum wel krijgen, hopelijk duurt het niet al te lang voor ik weer kan afrijden!
Ik neem aan dat je door je instructeur naar de huisarts bent gestuurd voor een doktersverklaring, dat is de enige manier om evt kosten vergoed te krijgen.
Beterschap!!!
Ach ja, ik zie het wel!Fennadev schreef:Nou ik moet vanmiddag afrijden. Zenuwen. ...
Cynn schreef:Geslaagd voor theorie! Was de 1e keer
Free2 schreef:Welkom Finnens! Wel apart, bij mij gingen de gevaarherkenningsvragen juist veel makkelijker dan de kennisvragen. Uiteindelijk wel in 1x geslaagd door gewoon veel te oefenen.
(in de praktijk gaat het prima trouwens daar kan ik situaties prima inschatten )