Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisann__ schreef:mhh ene 1000,- voor een volledige werkende webshop of reklame website ?Nu was de afspraak dat ze afgelopen woensdag (en anders afgelopen weekend) mijn tijdelijke website online zouden hebben. Zodat mensen die mij zoeken geen lege internetpagina krijgen. (iets met: website wordt gemaakt o.i.d.)
kynshiri schreef:Evelijn:
kan het dat de link naar je etsy niet werkt? ik zit ook op etsy, vandaar dat ik aangenaam verrast was dat er nog iemand actief is daar.
Geef je shopnaam of link eens door ajb?
Evelijn schreef:kynshiri schreef:Evelijn:
kan het dat de link naar je etsy niet werkt? ik zit ook op etsy, vandaar dat ik aangenaam verrast was dat er nog iemand actief is daar.
Geef je shopnaam of link eens door ajb?
Volgens mij heb ik de link nu goed... wil je even controleren? ThanksHeb Etsy echt als beetje opstapje heb al wel wat verkocht maar niet veel.. en denk ook eigenlijk niet dat mijn spullen er echt thuis horen. Wil me ook helemaal niet internationaal / op Amerika richten.
Annash schreef:strakke webshop, overzichtelijk en misschien inderdaad standaard maar dat bied dus wel duidelijkheid naar de klanten toe.Mijn shop is heel standaard... heb alleen de kleuren aangepast. Header & logo wel laten ontwerpen maar dat was lang niet zo duur als wat ik bij jullie voorbij zie komen. Grappig genoeg kreeg ik gisteren nog bericht van een leverancier uit Denemarken dat ze mijn site zo mooi vond en vroeg waar ik het had laten ontwerpen.
Remy schreef:Zo, ik kom heel even binnenvallen![]()
Ik heb volgens mij al een aantal van jullie opmerkingen zien plaatsen dat enig commerciele post/topic verwijderd wordt. Maar op zowel Uit de kunst als Fotokunst staan tegenwoordig best wel wat commerciele aanbiedingen verpakt als show off topic. Echter wel met verwijzingen naar hun website wat het in mijn ogen een commercieel topic maakt.
Enkele voorbeelden:
Wat sieraden van afgelopen maanden Onder aan topic duidelijke verwijzing naar website
Een overzicht van http://www.focussed.nl Verwijzing in topictitel naar website
[FOTO] XiNa Shots jaaroverzicht Onderaan topic duidelijke verwijzing naar website
De eerste van die sieraden ben ik al vaker tegengekomen, ik begrijp niet dat dat niet als commercieel topic gezien wordt.
Wat vinden jullie daar van? Ben ik de enige die mij daar aan stoort?