Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

snap wel dat je het met koorts niet ziet zitten!

Char_lotte schreef:Ik ben jaloers, Tigress!! Super hoor
Ik moest eigenlijk vandaag afrijden, maar aangezien ik al vanaf zondag ziek ben heb ik het maar afgezegd... Zag het niet echt zitten om met 38 graden koorts achter het stuur te kruipen![]()
Zal binnenkort mijn nieuwe datum wel krijgen, hopelijk duurt het niet al te lang voor ik weer kan afrijden!
was toen met zn allen op een rijtje met een toetsenbordje in de tafel en er hingen schermen
Loolotte schreef:Bij mij waren het allemaal computers naast elkaar in een U-vorm met schotten ertussen.
Mijn praktijk is de 29e en ik ben nu al stikzenuwachtig want na 50 lessen krijg ik nog steeds te horen dat het eigenlijk niet echt goed genoeg is en dat merk ik zelf ook maar ik wil er zo graag vanaf zijn. Ik ben er al een jaar mee bezig en ik moet ontzettend veel laten voor de lessen wat ik het ondertussen niet meer waard vind
Polly schreef:Als je 50 lessen hebt gehad in een jaar dan les je gemiddeld 1x per week volgens mij.
Celine_Famke schreef:Ik had trouwens een vraagje... Ik bleef het maar in mijn hoofd houden..
Stel je rijdt op een kruising. Waar je op het midden stil kan staan. Je steekt de eerste weg over en gaat in het midden staan. En er staat aan de overkant een auto. Jij wilt naar links en hij naar rechts (dus dezelfde kant op). Wie heeft er voorrang?
De auto aan de overkant, toch? Want die heeft de 'korte bocht'?
Hij staat aan de overkant en wilt naar rechts (voor hem). Dus hoeft niet over te steken. En ik sta in het midden en wil naar links, dus dezelfde kant op.