Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adamootje schreef:Ik had de lockdown wel zien aankomen. De besmettingen lopen weer in rap tempo op. Op onze school namen de besmettingen de laatste weken vreemd genoeg juist af.
Wij zitten middenin een toetsweek. De toetsen van morgen gaan door, de andere toetsen uiteraard niet.
Goof, beterschap gewenst!
lenaa_tje schreef:Er bestaan wel programma’s waarbij je dingen individueel kan laten inzien. Ik bespreek dus zo nog steeds toetsen na.
Magrathea schreef:lenaa_tje schreef:Er bestaan wel programma’s waarbij je dingen individueel kan laten inzien. Ik bespreek dus zo nog steeds toetsen na.
Klopt. Maar de software waarin ze dit hebben gemaakt staat het niet toe. En dit was de software die we moesten gebruikendit is degene die zit gekoppeld aan dat proctoring gedoe.
Volgende keer hopen we een on-campus tentamen te kunnen houden en anders gewoon thuis zonder proctoring. Geen zin meer in die onzin
Magrathea schreef:Ja, dit gaat om een mastertentamen. We gaan een beroep doen op "hoor eens als je nu nog je vakken moet halen door te spieken moet je misschien even je diploma heroverwegen straks "
Het is ook geen makkelijk tentamen voor ze verder, ze moeten op een heel andere manier studeren dan ze gewend zijn (technische studenten die wat medische beeldvorming krijgen, veel lezen / feitjes dus ipv sommetjes maken)
lenaa_tje schreef:Magrathea schreef:Ja, dit gaat om een mastertentamen. We gaan een beroep doen op "hoor eens als je nu nog je vakken moet halen door te spieken moet je misschien even je diploma heroverwegen straks "
Het is ook geen makkelijk tentamen voor ze verder, ze moeten op een heel andere manier studeren dan ze gewend zijn (technische studenten die wat medische beeldvorming krijgen, veel lezen / feitjes dus ipv sommetjes maken)
Toch geloof ik echt dat er mensen zijn die het doen
lisanne87 schreef:Mijn basisschool geeft vandaag nog les, vrijdag mogen de kinderen langskomen om een Chromebook te halen en een kerstwerkboekje. Na de vakantie start het digitaal lesgeven weer.
Ik moet na deckerstvakantie weer aan de slag na mijn verlof. Ik krijg een nieuwe groep en moet dus online kennis met ze makenhelaas
lenaa_tje schreef:theadora99 schreef:Ik ben vanaf 4 januari aangenomen op mijn stage voor ziektevervanging. Begin dus online, ga 4 klassen lesgeven. Vind het heel vervelend maar er zitten ook voordelen aan
Heb jij wel een coach gekregen om je te begeleiden online?
Gefeliciteerd trouwens