Liever zo, wist het aan het begin al, ben om sociale redenen met een 6,3 naar 3 vwo gegaan. Ik heb vorige jaar heel veel geluk gehad. Sta nu een 5,5 gemiddeld. Ben tenminste alle vreemde talen kwijt behalve engels, en dat is al lastig zat.
Bij mij hangt het van deze week af of ik over ga..
Gooi mij ook maar een pb'tje! Ik stuur mijn leraren vaak genoeg mailtjes omdat ik een cijferverhoging wil (verassing) oid. dus ben bekend met dat soort mailtjes
Je mag mij ook nog sturen als het nog nodig is! Ik ga dit jaar wss wel over, het is alleen heel poedersuiker, want de school zet vanaf 30 juni magister op slot, dus dan kan je je cijfers niet meer zien. Dus ook niet wat je in de toetsweek haalt. Dus er is een kansje dat ik niet over ga. Ook al sta ik nu maar een minpunt.
Gelukkig hebben wij dat niet! Ik haal mijn proefwerken wel altijd op, wil graag zien wat ik fout/goed heb gedaan en kijken of ik er geen punten bij kan sprokkelen.
Succes iedereen nog bij de laatste dingetjes! Bah dat je je cijfers niet meer kan zien! Wij mogen trouwens de proefwerken niet ophalen. Ik weet niet eens of je ze überhaupt mag inzien. Met Duits hadden we leestekst. Maar de teksten hadden we al een keer gehad. (?) Ik vond het nergens op slaan dus was niet heel erg geconcentreerd hahaha
Wij mogen onze toetsen wel inkijken, maar nooit meenemen i.v.m. de andere derde klassen enzo, en dan vergeet je ook snel wat je goed en fout had gedaan etc.
Oh ja, dat is dan best irritant. Ik bewaar altijd mijn toetsen, omdat vragen vaak hetzelfde zijn. Of dezelfde practica.
Anoniem
Geplaatst: 21-06-15 13:02
Volgens mij niet. Tenminste, vorige keer niet. Keer daarvoor ben ik vergeten lol.
En inderdaad. Van de meeste toetsen moet ik alles weer inleveren. Antwoorden krijgen we wel mee, maar niet de vragen. Dus ja, dan wordt het lastig de vragen te onthouden. Ben ze meestal direct na de toets al vergeten.