hun bestellen ook bij daankromhoutzag bekende producten voorbijkomen

Ik heb mijn site zelf gemaakt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

hun bestellen ook bij daankromhout
mijn vorige stage bedrijf kocht ook bij hem haha
.plientjedres schreef:februari ga ik mijn eigen winkel beginnen samen met mijn vriend!!!!!!!!!!
dus volgend jaar kan ik mee kletzen

? 
_Bloem_ schreef:Maandag viel het bij ons erg mee, ben nu 2 dagen vrij. Ben benieuwd hoe het donderdag is!
Heb net van een vriendin gehoord die nu stage loopt op mn oude stage plek dat ze raar over me hadden gepraat.. Pff en toen ik daar nog was mocht ik alle rot klusjes oplossen en deed in zogenaamt alles dus goed. En nu ineens anders zeggen?

!
.
! 
haha 
Lindy1982 schreef:Je kan zowiezo mee kletsen hoor
welgewaagd om met zijn tweeen meteen in de zaak te gaan en er geen baan meernaast te hebben..
Ik ben blij dat mijn hubby gewoon een baan er naast heeft
Ik hoop dat je je goed hebt laten inlichten..
( ik heb ook een eigen bedrijf nu 3 jaar )
In het begin haal je er bijna geen salaris uit vandaan, als het niet loopt zoals gehoopt kan je meteen niets meer betalen..
Wij kunnen alles van zijn salaris betalen, en wat ik inbreng is extra
joozz schreef:plientjedres schreef:februari ga ik mijn eigen winkel beginnen samen met mijn vriend!!!!!!!!!!
dus volgend jaar kan ik mee kletzen
Wat leuk! Waar ga je een winkel beginnen? Ik zag dat je in A'delft woont, dat is vlakbij mijn woonplaats, dus ben wel benieuwd!
De rest allemaal suc6 met de laatste kerstloodjes! Niet echt superweer denk ik voor de verkoop? Of valt het wel mee?