Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apollo94 schreef:Ik kom maar even binnen vallen,
Ik doe nu Equine business amd economics (HBO) en ik moet komend schooljaar de eerst 10 weken stage lopen in de secundaire of tertiare sector.. En dan gerelateerd aan paarden..
En dan wil ik het liefst stage lopen in australië.
Iemand suggesties
Glitch schreef:Lieve bokkers, ik zoek een stageplek voor minimaal 3 maanden bij een leuk tijdschrift. Het liefst Bit, De Hoefslag of bijvoorbeeld de Paardenkrant. Een online domein zoals Horses.nl kan ook. Ik ben 4e jaars studente journalistiek. Wanneer iemand iets weet: contacteer me, ik ben je eeuwig dankbaar!
IndianRose_ schreef:Glitch schreef:Lieve bokkers, ik zoek een stageplek voor minimaal 3 maanden bij een leuk tijdschrift. Het liefst Bit, De Hoefslag of bijvoorbeeld de Paardenkrant. Een online domein zoals Horses.nl kan ook. Ik ben 4e jaars studente journalistiek. Wanneer iemand iets weet: contacteer me, ik ben je eeuwig dankbaar!
Als je zelf al weet waar je graag wil, wat houd je tegen om te mailen?
Je kan ook de ROS proberen, is ook een paardentijdschrift.
Ik denk wel dat je zeker stage kan lopen bij één van je vermelde tijdschriften hoor!
X_Michelle_X schreef:Ik ga volgend schooljaar weer stage lopen.
Wanneer, etc. Weten we nog niet.
Mij lijkt iets met paarden of bij de politie onwijs leuk. Ik doe bedrijfsadministratie mbo niveau 4, laatste jaar dan. Alleen of politie kan? En met paarden? Ik kom uit Noord-Holland, uit de Zaanstreek
meagen schreef:hallo allemaal
ik ben op zoek naar een stage van april tot juni
ik doe paardenhouderij nivo 3 van groenhorstcollege barneveld het in mijn laatste jaar van nivo 3
ik heb zelf al op veel stallen gelopen
stal roelofsen in raalte
stal klokman in barchem
stal brouwer in diepenveen
stal buitenhuis in holten
stal ijsselhunten in etten ( doetichem)
om het jaar af te ronden moet ik een klein deel met fokken doen
groetjes meagen
meagen schreef:ik ben nog steets op zoek naar een stagemeagen schreef:hallo allemaal
ik ben op zoek naar een stage van april tot juni
ik doe paardenhouderij nivo 3 van groenhorstcollege barneveld het in mijn laatste jaar van nivo 3
ik heb zelf al op veel stallen gelopen
stal roelofsen in raalte
stal klokman in barchem
stal brouwer in diepenveen
stal buitenhuis in holten
stal ijsselhunten in etten ( doetichem)
om het jaar af te ronden moet ik een klein deel met fokken doen
groetjes meagen
judith__ schreef:hooi bokkers,
wie kan mij helpen?
ik ben opzoek naar een bbl stage, dit is een betaalde stage voor minimaal 24 uur per week.
voor de opleiding dier en management.
dierenwinkels en trimsaons in de buurt heb ik allemaal al gehad, en daar was het niet mogelijk helaas.
ik zoek de stage binnen een straal van 30 km rondom sneek.
wie o wie kan mij helpen?
grtz judtih