Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
roxiie schreef:
Wolffie schreef:Zaten d'r fouten in Engels? vertel(Die fouten in Engels waren toch ook ff stom zeg... wat een amateurs)

Kim_89 schreef:Weer een klachtje meer voor het LAKS!Er was nog iets moois gebeurd tijdens het examenJe moet je hand opsteken als er wat is en il wilde een nieuw blad om mijn antwoorden op te schrijven. Dus ik stak mijn hand op. De surveillant die bij mij in de buurt zat, had zijn ogen dicht dus ik denk ik wacht wel. Komt er een soort snurkgeluidje van hem vandaan, zat die vent gewoon te slapen
Dat krijg je he, met zo een stille zaal
Was écht grappig, ik kreeg een lachaanval en andere mensen hadden het ook door en moesten ook lachen dus de rust werd even verstoord

vond m niet zo leuk...
Maar die mogen het examen overdoen; zal dan wel een ander examen zijn, lijkt mij 
Hé! Bij ons is het niet voorgelezenCitaat:Als je op een school zit die dit niet heeft voorgelezen heeft de Onderwijsinspectie het volgende besloten: Je mag je cijfer afwachten en dan alsnog bepalen of je het examen ongeldig wil laten verklaren en het dan dus opnieuw doen. Je verliest hiermee niet je herkansing!
haha 
MoonWencke schreef:Wolffie schreef:Zaten d'r fouten in Engels? vertel(Die fouten in Engels waren toch ook ff stom zeg... wat een amateurs)

maar mag helaas niet...

Vind het wel een beetje krom dan.. laat ze dan op de scholen waar het niet bij is verteld gewoon die 4 punten geven (of 2..) en niet meteen het hele examen over laten doen.

?
Oliefjuh schreef:Ben ik nu de enige die er zo over denkt![]()
?

. Als je 2 punten mist door mislopen van erratum, meteen de mogelijkheid hebben om een HEEL examen over te doen..