Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Of begrijp ik de badpomp niet? cinniz123 schreef:Badpomp geen ervaring mee maar na een flimpje te hebben bekeken vraag ik me af worden ze echt schoon met gebruikt waterOf begrijp ik de badpomp niet?
laagje water in je bad en je mengt dat water met shampoo en door de harde straal was je de hond hiermee, wel altijd eff met je handen mee soppen, dat vind ik wel fijn, als ze echt vies zijn was ik ze 2x. Het is water met shampoo erin en je wast ze er zeker schoon mee.RanjaRietje schreef:cinniz123 schreef:Badpomp geen ervaring mee maar na een flimpje te hebben bekeken vraag ik me af worden ze echt schoon met gebruikt waterOf begrijp ik de badpomp niet?
Heb het nu 2 jaar maar zou absoluut niet graag zonder zittenlaagje water in je bad en je mengt dat water met shampoo en door de harde straal was je de hond hiermee, wel altijd eff met je handen mee soppen, dat vind ik wel fijn, als ze echt vies zijn was ik ze 2x. Het is water met shampoo erin en je wast ze er zeker schoon mee.
Als ze vies en vol zand ofzo zitten spoel ik ze eerst even af.
Scheelt water, shampoo en is makkelijker
cinniz123 schreef:RanjaRietje schreef:
Badpomp geen ervaring mee maar na een flimpje te hebben bekeken vraag ik me af worden ze echt schoon met gebruikt waterOf begrijp ik de badpomp niet?
Heb het nu 2 jaar maar zou absoluut niet graag zonder zittenlaagje water in je bad en je mengt dat water met shampoo en door de harde straal was je de hond hiermee, wel altijd eff met je handen mee soppen, dat vind ik wel fijn, als ze echt vies zijn was ik ze 2x. Het is water met shampoo erin en je wast ze er zeker schoon mee.
maar het werkt wel fijn, je moet wel even wennen maar het is vind ik, minder arbeids intensief. RanjaRietje schreef:cinniz123 schreef:Oke klinkt positief!
Ja ik was er eerst ook twijfelachtig over maar gezien ik veel groter honden doe, doodles, berners enz enz dacht ik toch maar eens doen, had ik 10 jaar eerder moeten doen toen ik net begonmaar het werkt wel fijn, je moet wel even wennen maar het is vind ik, minder arbeids intensief.
maar met de badpomp krijg je de shampoo ook echt op de huid door de straal en ontwollers laten dan al wat haren vallen. Aan te raden is wel om de badpomp pomp even een netje te doen, zoals zon fruit en groente netjes of panty tegen de haren
RanjaRietje schreef:cinniz123 schreef:]
Oke klinkt positief!
maar het werkt wel fijn, je moet wel even wennen maar het is vind ik, minder arbeids intensief.[/quote]
ChefsSpecial schreef:Ik heb ook de badpomp van easygroom. Schijnt ook wel de enige écht goede te zijn. Ik hoor over die van transgroom en Okdv niet veel goeds. Maar deze ben ik héél blij mee. Ik heb, met badpomp, een golden met normale vacht (al dan niet in de rui) in een uur en een kwartier klaar. Dat lukt me echt niet zonder.
cinniz123 schreef:ChefsSpecial schreef:Ik heb een rvs van Ravenstein. 140x60 met hoge achterwand. Bij die kunststof baden moet ik teveel bukken en daar krijg ik pijn van in mn rug.
Je bedoelt teveel bukken omdat de voorkant te hoog is?
ChefsSpecial schreef:Ik heb ook de badpomp van easygroom. Schijnt ook wel de enige écht goede te zijn. Ik hoor over die van transgroom en Okdv niet veel goeds. Maar deze ben ik héél blij mee. Ik heb, met badpomp, een golden met normale vacht (al dan niet in de rui) in een uur en een kwartier klaar. Dat lukt me echt niet zonder.