Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:Knap hoor! Ik ben net over de vijftig dagen.
Vraagje
Wat gebeurt er met je scores wanneer je een tijdje niet speelt?
Fitzroy schreef:Poeh, een hectisch avondje. Als je bij de beste 15 zat won je de tournament in de Diamond League. Iedereen was als een gek aan het proberen om bij de beste 15 te zitten. Maar uiteindelijk is het gelukt![]()
[ [url=m/m6Tpop.png]Afbeelding[/url] ]
Nu weer even een dagje rust en mijn streak freeze inzetten.
pluisje88 schreef:Doen jullie die master test wel eens? Zodat je kunt zien hoeveel procent van de taal je zou beheersen? Ik vind het leuk om die procenten te zien maar ze vragen je dingen die je nog helemaal niet weet (logisch) dus ik vind het echt zwaar demotiverend om die test echt te doen.
Albertina71 schreef:pluisje88 schreef:Doen jullie die master test wel eens? Zodat je kunt zien hoeveel procent van de taal je zou beheersen? Ik vind het leuk om die procenten te zien maar ze vragen je dingen die je nog helemaal niet weet (logisch) dus ik vind het echt zwaar demotiverend om die test echt te doen.
Mastertest? Zegt me niets. Zit dat in het Plus-abonnement?
karuna schreef:Ik heb die ook niet.![]()
Mijn frans gister ai 62% goed en een antwoord 6 keer fout gedaan. Goddank onbeperkte levens. Waar ik op school steeds mee vastliep toen. Nu weeronvoltooid toekomstige tijd en zo. En voor mij onlogische woordvolgordes die opeens precies andersom moeten. Zal ik dat ooit gaan leren?
![]()
Zinnen als in :met wie zal jij morgen gaan wandelen? En : zij antwoorden soms te laat en zullen dat dadelijk ook wel gaan doen.en : waar en hoe laat wil jij naar bed gaan volgende week in je vakantie.
Aarghmaar ja eigen schuld als je tot nivo 4 mag overslaan.