Afstuderen 2020

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Es_ther

Berichten: 18735
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:39

Ik zit er ook tot januari :D !

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-20 12:18

Ja is ook zo. Hoe gaat de zoektocht Es_ther?


Ik moet even van me aftypen. Ik moest gisteren nog het een en ander aanpassen om te mogen interviewen. Heb ik dus gedaan en toen gaf ze aan dat ze vandaag of morgen zou terugbellen. Beter belt ze vandaag terug want ben echt kotsmisselijk van de spanning gewoon :(
De week daarna zijn er geen lessen meer en zullen veel docenten al met vakantie zijn halverwege de week. Bovendien ben ik dan zelf ook een weekje weg..... :( Andere kant zegt ze telkens dat het goed gaat komen. Dus kan me niet voorstellen dat ze ineens zegt dat het volgende week niet door kan gaan -O-

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 13:01

Felien_Kyra schreef:
Ja is ook zo. Hoe gaat de zoektocht Es_ther?


Ik moet even van me aftypen. Ik moest gisteren nog het een en ander aanpassen om te mogen interviewen. Heb ik dus gedaan en toen gaf ze aan dat ze vandaag of morgen zou terugbellen. Beter belt ze vandaag terug want ben echt kotsmisselijk van de spanning gewoon :(
De week daarna zijn er geen lessen meer en zullen veel docenten al met vakantie zijn halverwege de week. Bovendien ben ik dan zelf ook een weekje weg..... :( Andere kant zegt ze telkens dat het goed gaat komen. Dus kan me niet voorstellen dat ze ineens zegt dat het volgende week niet door kan gaan -O-


Ahh zo spannend! Hoop ook voor je dat je vandaag meer weet.

Ik heb zojuist m'n feedback gehad, moet dat altijd even laten bezinken en niet denken dat de wereld vergaat :Y) Zo voelt het vaak als je feedback krijgt, bij mij dan. Weet niet hoe dat bij andere zit haha.

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-20 13:26

MonteKarlo schreef:
Felien_Kyra schreef:
Ja is ook zo. Hoe gaat de zoektocht Es_ther?


Ik moet even van me aftypen. Ik moest gisteren nog het een en ander aanpassen om te mogen interviewen. Heb ik dus gedaan en toen gaf ze aan dat ze vandaag of morgen zou terugbellen. Beter belt ze vandaag terug want ben echt kotsmisselijk van de spanning gewoon :(
De week daarna zijn er geen lessen meer en zullen veel docenten al met vakantie zijn halverwege de week. Bovendien ben ik dan zelf ook een weekje weg..... :( Andere kant zegt ze telkens dat het goed gaat komen. Dus kan me niet voorstellen dat ze ineens zegt dat het volgende week niet door kan gaan -O-


Ahh zo spannend! Hoop ook voor je dat je vandaag meer weet.

Ik heb zojuist m'n feedback gehad, moet dat altijd even laten bezinken en niet denken dat de wereld vergaat :Y) Zo voelt het vaak als je feedback krijgt, bij mij dan. Weet niet hoe dat bij andere zit haha.


Ja is zo hoor. Goed dat je zo kan denken haha. Ik ben ook maar even gaan wandelen


Afbeelding
Lekker rustgevend :)

Eelmo

Berichten: 2969
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 13:47

"schrik niet als je het bestand opent, maar...." dan moet ik toch altijd de neiging onderdrukken om het mailtje weg te klikken :+

Mooi plekje om te wandelen Felien, hopelijk heb je snel nieuws!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 14:43

Mega-bijleespost :D

Magrathea schreef:
Bubblewrap schreef:
Hier druk met mijn presentatie. Ik hoor deze week of mijn rapport voldoende is, zo ja, dan mag ik hem donderdag verdedigen! Anders heb ik donderdag een feedbackgesprek en mag ik voor de 2e kans.

Het lastige vind ik dat ik diverse (grote) theorieën in mijn TK heb. Het is een uitdaging om dat kort en simpel uit te leggen. Maar uitdagingen gaan we aan!

Verschilt dit dan? Lijkt me best een korte tijd om je hele verdediging in te moeten voorbereiden, of niet?

Wat je uitdaging betreft (...) Ik denk dat je even bewust moet gaan nadenken over de hoofdconclusie van je verhaal en de belangrijkste punten die daartoe leiden goed uitleggen. Je mag best wat kleine bijzaken weglaten, als het goed is hebben de toehoorders je verslag gelezen, dus die hebben aan die hoofdpunten dan genoeg om hun geheugen op te frissen. Het is beter om wat meer te hameren op je hoofdpunten dan om álles te willen zeggen, want dat pikken de mensen gewoon niet meer op op een gegeven moment. (...)

Inmiddels nog niets gehoord vanuit de opleiding, dus ik ga er vanuit dat ik morgen mijn assessment heb en geen feedback gesprek :D

Scherp om bewust die punten er uit te pakken. Je verliest jezelf toch snel in de bult met informatie, maar dit pak ik op!

Es_ther schreef:
Bij ons bestaat het dat je hem op vrijdag inlevert, en dan die maandag erna om 09:00 moet presenteren.
Hangt van de planning van je (school)begeleiders en jezelf af.

Hier gaat het niet zo goed met een stage zoeken.. veel bedrijven willen nu even geen nieuwe mensen aannemen. Logisch wel, maar frustrerend -O-

Dat zijn 3 dagen voorbereiden als je de dagen voor vrijdag nog hard aan je rapport ploetert :oo

Al oproepjes gedaan binnen je netwerk, LinkedIn, facebook? Het lijkt mij inderdaad lastig om nu een plek te vinden, dus ik duim voor jou!

Magrathea schreef:
Ugh, nu blijk ik een mailtje verkeerd te hebben gelezen en had ik een één of ander formulier 2,5 week geleden op moeten sturen naar de administratie, maar naar een andere administratie dan waarnaar ik een ánder formulier op heb moeten sturen. (...) dus nu heb ik misschien een probleem :)* (

Ojee, weet je inmiddels al meer? :oo


BlackBeautyZ schreef:
even een update over mijn onderzoek....ik heb het afgelopen weekend hulp gehad met herschrijven. de docent werd gewoon boos om mijn samenvatting. Dus ik heb even hulp ingeroepen. ik moet van een 3, naar minstens een 4.4 gaan. dat moet wel lukken mag ik hopen.... Ook heb ik er deze ronde voor gekozen om iemand anders mij te voorzien van feedback. ik vond dat de vorige klasgenoot die me feedback gegeven heeft, enorm veel over het hoofd gezien heeft. De feedback die deze meid gegeven heeft, is kritisch, en ik heb het idee dat ik hierdoor echt meters heb kunnen maken. ik heb zojuist het onderzoek weer ingeleverd. aankomende vrijdag weer een andere deadline voor een onderzoek. ik hoop zo dat ik het gehaald heb....

Stoer dat je aangegeven hebt dat je een andere klasgenoot als lezer wenst. Duimen dat je inderdaad meters maakt en met die meters naar de finish sprint :D Maar als ik het zo lees... Komt dat wel goed!
Succes met je deadline deze week :)


Eelmo schreef:
Vandaag mijn 2e interview gehad en ging helemaal poedersuiker :') Mijn vorige ging veel beter. Helpt ook niet mee dat uit de interviews (okeokeokeoke het zijn er maar 2, maar toch) blijkt dat de invalshoek van mijn onderzoek eigenlijk nergens op slaat *\%/* en ik nu dus heel erg twijfel aan of ik wel de goede vragen stel etc. Voor mijn gevoel stort mijn onderzoek als een kaartenhuis in elkaar, terwijl dit het eigenlijk veel interessanter zou moeten maken. Die knop moet nog even om. Bleh. Morgen weer een dag..

Ojee, wat lastig! Maar elke dag is een nieuwe dag. Dat heb ik de afgelopen maanden wel geleerd! Hoe gaat het inmiddels?

Je zegt dat de invalshoek waarschijnlijk niet handig is. Maar kan het ook zo zijn dat de invalshoek juist is, maar de conclusie van je onderzoek: 'er komt niks uit het onderzoek' is? Dat is ook een conclusie... ;) Zoals mijn bedrijfsbegeleider zegt: 'het zou sneu zijn voor de stagiair als er niets uit een onderzoek komt, maar dat is ook een gegeven waar wij als organisatie iets mee kunnen'.


MonteKarlo schreef:
(...)
6 weken! Wauw I wish. Ik heb er morgen nog 3... ik voel elke dag een beetje meer paniek :=
Leuk! Succes met solliciteren!

Dit gaat helemaal goed komen! 3 Weken zijn nog meer als 20 dagen! **\O/**

Roquen schreef:
Volgende week dinsdag moet ik verdedigen! Maak me er geen zorgen over, dus bijna klaar met studeren! *\o/* *\o/* *\o/*

*\%/*


Felien_Kyra schreef:
Wat moet ik straks allemaal zonder jullie in dit topic???
Hopelijk melden er zich nieuwe mensen :') Blijven jullie hier anders wel met mij meekletsen haha?

Haha, ik wil best voor de emotionele steun en als 'best practice' blijven hangen hoor :P
'best practice' in de zin van: 'het is mogelijk om je diploma daadwerkelijk te halen. Want als ik het kan..!'.


ryukapple schreef:
Ik ben er sowieso nog tot januari :+

Hier net met de verkeerde email naar potentiële stage gemaild. Outlook heeft soms helaas de neiging om ineens weer automatisch mijn oude (kindertijd) email te pakken. :')
Ben benieuwd wat ze nu denken..

Oops :+
Gebruik je die mail nog? Kun je hem anders niet verwijderen, permanent uitloggen, of in ieder geval de naam aanpassen naar iets beters? (al vergroot dat laatste de kans op meer foutieve mailtjes, dus ik zou kiezen voor verwijderen of voor permanent uitloggen.)


Felien_Kyra schreef:
Ik moet even van me aftypen. Ik moest gisteren nog het een en ander aanpassen om te mogen interviewen. Heb ik dus gedaan en toen gaf ze aan dat ze vandaag of morgen zou terugbellen. Beter belt ze vandaag terug want ben echt kotsmisselijk van de spanning gewoon :(
De week daarna zijn er geen lessen meer en zullen veel docenten al met vakantie zijn halverwege de week. Bovendien ben ik dan zelf ook een weekje weg..... :( Andere kant zegt ze telkens dat het goed gaat komen. Dus kan me niet voorstellen dat ze ineens zegt dat het volgende week niet door kan gaan -O-

Even een frisse neus halen jij :D Kop op :(:)
En... ik zie dat je dat ook hebt gedaan. Topper!


MonteKarlo schreef:
(...)
Ik heb zojuist m'n feedback gehad, moet dat altijd even laten bezinken en niet denken dat de wereld vergaat :Y) Zo voelt het vaak als je feedback krijgt, bij mij dan. Weet niet hoe dat bij andere zit haha.

Fijne feedback? Of heb je het gevoel dat je alles 360* moet veranderen?

Hier bezig met de voorbereidingen van het assessment morgen. Ik begin de spanning nu toch wel te merken :Y) :') Kennen jullie het gevoel nog van hét telefoontje waarin je te horen kreeg of je het eindexamen van de middelbare school had gehaald? Dat gevoel _O-
Zonet belde één van de managers mij, om te overleggen wanneer ik mijn onderzoek in het managementsteam mag presenteren. Ik vraag me nu wel af waarom ik dit ooit voorgesteld heb _O- Afijn, ik weet dat het wordt gewaardeerd, in de interviews met managers werd het zelfs gevraagd. Dus hier gaan we wat moois van maken!

Es_ther

Berichten: 18735
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 17:05

Heerlijk, rondje wandelen! Zo belangrijk, maar ik vergeet het dus :') .

Mijn zoektocht gaat ruk -O- .
Wel weer wat uitgezet, maar ik begin wel lichtelijk wanhopig te worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 17:08

Es-ther, elke dag hetzelfde tijdstip uitzoeken om te lopen ;) Wij mensen zijn gewoontedieren :D

Yikes... Wanneer 'moet' je volgens school een adres hebben?
Ook al enkele docenten waar je het goed mee kunt vinden gemaild?

Eelmo

Berichten: 2969
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 17:54

Wat voor stage zoek je? Misschien kent iemand hier in het topic nog iemand die iemand kent :D

Es_ther

Berichten: 18735
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 18:02

Uh, een bedrijf die een vraagstuk/probleem/kans ziet in een User experience/Interaction Design gebied.
Wat houdt dit in: dat ik onderzoek doe naar een kans of een probleem en daar een prototype voor ontwerp en test. Ik ga niks zelf bouwen, dat kan ik niet :') .
Hoeft geen design bureau te zijn, mag ook een ander bedrijf zijn.

Dus bijvoorbeeld: een systeem is al heel oud en totaal niet gebruiksvriendelijk voor het personeel van het bedrijf of juist de klanten. Hoe kan ik het beter maken?
Of nieuwe werknemers meer welkom heten zodat ze langer blijven.
Of juist in de richting om mensen die veel op kantoor meer te laten bewegen tijdens kantooruren.
Dat soort dingen :D

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-20 22:11

Bubblewrap schreef:
Hier bezig met de voorbereidingen van het assessment morgen. Ik begin de spanning nu toch wel te merken :Y) :') Kennen jullie het gevoel nog van hét telefoontje waarin je te horen kreeg of je het eindexamen van de middelbare school had gehaald? Dat gevoel _O-
Zonet belde één van de managers mij, om te overleggen wanneer ik mijn onderzoek in het managementsteam mag presenteren. Ik vraag me nu wel af waarom ik dit ooit voorgesteld heb _O- Afijn, ik weet dat het wordt gewaardeerd, in de interviews met managers werd het zelfs gevraagd. Dus hier gaan we wat moois van maken!


Dat gevoel herinner ik me nog heel goed. Al dacht ik toen dat ik was gezakt en je werd alleen gebeld als je was gezakt. Ik werd maar niet gebeld :') toen bleek ik ineens geslaagd te zijn dus haha.
Succes morgen :D :D

Es_ther schreef:
Heerlijk, rondje wandelen! Zo belangrijk, maar ik vergeet het dus :') .

Mijn zoektocht gaat ruk -O- .
Wel weer wat uitgezet, maar ik begin wel lichtelijk wanhopig te worden...

Snap ik heel goed :( Ik zag waar het eventueel over kan gaan. Zou zo niks weten.
Wel moet ik bij dit onderwerp: "Of juist in de richting om mensen die veel op kantoor meer te laten bewegen tijdens kantooruren ", denken aan vitaliteitsonderzoek. Daar heb ik vorig jaar best het een en ander van zien voorbijkomen.


Bubblewrap schreef:
Es-ther, elke dag hetzelfde tijdstip uitzoeken om te lopen ;) Wij mensen zijn gewoontedieren :D

Yikes... Wanneer 'moet' je volgens school een adres hebben?
Ook al enkele docenten waar je het goed mee kunt vinden gemaild?

Ik ga het er serieus inhouden. Misschien niet eens persé wandelen. Want zoals morgen heb ik paardrijles om 11.15 uur en vrijdag een lunch gepland. Ook dingen dat ik er even fijn even tussenuit ben.
Oja, en over dat jij ook wel wil blijven in dit topic: *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Vergeet bijna het goede nieuwe hier onderaan te plaatsen. Ik ben zo blij met mijn begeleider. Ze denkt zo fijn mee. Kan maandag gewoon de interviews starten *\o/* *\o/* hoofdstuk daarvoor (methode hoofdstuk), moet wel aangepast worden maar dat kan ook natijd :j - Al mijn stress dus voor niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 22:49

Hier zouden ze van tijdstip a tot b bellen als je gezakt was. Tussen b en c als je geslaagd was...
Werd ik 5 minuten voor b gebeld :+
Mentor kon niet meer wachten om ons scholieren het goede nieuws te vertellen _O-

Ik weet voor 99% dat ik geslaagd ben, maar ik ben toch zenuwachtig voor morgen. Als ze maar geen vragen gaan stellen die ik niet weet te beantwoorden :P

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 22:59

Bubblewrap schreef:
Hier zouden ze van tijdstip a tot b bellen als je gezakt was. Tussen b en c als je geslaagd was...
Werd ik 5 minuten voor b gebeld :+
Mentor kon niet meer wachten om ons scholieren het goede nieuws te vertellen _O-

Ik weet voor 99% dat ik geslaagd ben, maar ik ben toch zenuwachtig voor morgen. Als ze maar geen vragen gaan stellen die ik niet weet te beantwoorden :P


Heel veel succes morgen!! +:)+

Es_ther

Berichten: 18735
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 23:57

Jaa, en ik ga dan een oplossing bedenken om mensen meer te laten bewegen door onderzoek en een prototype. En die dan testen en verbeteren :).

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 00:49

Ok ik heb dus bokt geblokkeerd op mijn laptop zodat ik minder afgeleid ben dus de lappen tekst die jullie produceren worden hem echt niet :=
In ieder geval gefeliciteerd aan iedereen met goed nieuws en succes aan iedereen met laatste loodjes!

Het administratieve fiasco lijkt mee te vallen. Mijn verdediging komt er niet door in gevaar in elk geval, en dat is mooi, moet dan alleen misschien de week erop nog even terugkomen om mijn diploma in ontvangst te nemen, nou dat overleef ik nog wel :')

Kennen jullie dat ook, dat je moet werken aan je presentatie en ineens ben je cake aan het bakken }:0 vet irritant als dat gebeurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 06:28

Es_ther schreef:
Jaa, en ik ga dan een oplossing bedenken om mensen meer te laten bewegen door onderzoek en een prototype. En die dan testen en verbeteren :).

Is dit ook te combineren met thuiswerken? Veel mensen met een verkeerde werkhouding waardoor bewegen nog belangrijker is... ;) Alleen het verplaatsen van alle dure bureaustoelen van kantoor naar huis willen werkgevers misschien niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 06:31

Magrathea schreef:
Kennen jullie dat ook, dat je moet werken aan je presentatie en ineens ben je cake aan het bakken }:0 vet irritant als dat gebeurt

Geen cake...
Wel het opvoeden van deze mormels :+
Afbeelding

Es_ther

Berichten: 18735
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 07:43

Bubblewrap schreef:
Es_ther schreef:
Jaa, en ik ga dan een oplossing bedenken om mensen meer te laten bewegen door onderzoek en een prototype. En die dan testen en verbeteren :).

Is dit ook te combineren met thuiswerken? Veel mensen met een verkeerde werkhouding waardoor bewegen nog belangrijker is... ;) Alleen het verplaatsen van alle dure bureaustoelen van kantoor naar huis willen werkgevers misschien niet.

Als de opdrachtgever het wil, sure :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 08:14

Haha, daar zit je idd ook mee :P

Hier de laatste voorbereidingen! Ik zie dat ik een halfuurtje na mijn afstuderen direct de presentatie heb voor de afdeling waar ik stage loop _O-

Es_ther

Berichten: 18735
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 08:53

Bubblewrap schreef:
Haha, daar zit je idd ook mee :P

Hier de laatste voorbereidingen! Ik zie dat ik een halfuurtje na mijn afstuderen direct de presentatie heb voor de afdeling waar ik stage loop _O-


Haha ik doe een opdracht die de opdrachtgever bedenkt, dus als hij het wil doe ik het!

Oeh spannend!
En lekker getimed :') . Is dat gelijk na je verdediging?

Anoniem

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 09:00

Aah, kijk!

Haha, klopt! Halfuurtje tussenpose, maar in deze situaties vliegt de tijd _O-

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 09:14

@Es_ther, heb ik hier ook inderdaad. Misschien iets op LinkedIn plaatsen met vitaliteit en uitleggen dat je dan ook onderzoek doet en prototype maakt?

Dat stukje vitaliteit zijn volgens mij veel mensen van HR wel naar op zoek. Volg zelf de opleiding HRM.
Ik zou het eventueel voor je willen delen ook. Geen idee of dat helpt want werk zelf in het onderwijs, dus heb vooral daar mijn netwerk maar goed

Es_ther

Berichten: 18735
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 09:33

Haha bewegen op de werkvloer was een voorbeeld hoor. Had even wat projecten van m’n voorgaande jaren benoemd. Opdracht mag van alles zijn, dus dat is wel ideaal.
Heb al wel een oproep op LinkedIn staan.

https://www.linkedin.com/posts/esther-g ... 23744-MINU

Doet ie het :D ?

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 09:48

Es_ther schreef:
Haha bewegen op de werkvloer was een voorbeeld hoor. Had even wat projecten van m’n voorgaande jaren benoemd. Opdracht mag van alles zijn, dus dat is wel ideaal.
Heb al wel een oproep op LinkedIn staan.

https://www.linkedin.com/posts/esther-g ... 23744-MINU

Doet ie het :D ?

Yes. Heb t voor je gedeeld. Wie weet wat het oplevert haha

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:11

Felien_Kyra schreef:
Oja, en over dat jij ook wel wil blijven in dit topic: *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Vergeet bijna het goede nieuwe hier onderaan te plaatsen. Ik ben zo blij met mijn begeleider. Ze denkt zo fijn mee. Kan maandag gewoon de interviews starten *\o/* *\o/* hoofdstuk daarvoor (methode hoofdstuk), moet wel aangepast worden maar dat kan ook natijd :j - Al mijn stress dus voor niks.


Wat fijn zeg! Veel succes met interviewen :j


Bubblewrap schreef:
Geen cake...
Wel het opvoeden van deze mormels :+
[ [url=m/Jn0eYH.jpg]Afbeelding[/url] ]


OMG wat lieeeeef <3


Magrathea schreef:
Kennen jullie dat ook, dat je moet werken aan je presentatie en ineens ben je cake aan het bakken }:0 vet irritant als dat gebeurt


Ehh ja, dan zit ik zomaar ineens op mn paard. Of ben ik boodschappen aan het doen om lekker te kunnen eten :') Super irritant inderdaad.


Ik ben inmiddels over de grootste shock van mijn feedback heen :Y)
Het viel wel mee, ik moet wat toevoegen en wat schrappen, en de discussie aanvullen, maar dat wist ik al. Verder wat dingen verplaatsen naar bijlage's. Ik had gewoon al m'n uitkomsten in tabellen en grafieken erin geplakt, ik dacht hier heb je t :Y) Maar dat was niet echt de bedoeling.

Inmiddels ben ik wel op mijn stage gaan zitten op kantoor, want thuis ben ik echt zo erg afgeleid. En ik voelde me thuis ook elke x zenuwachtig. Ik wil dat thuis een plaats van ontspanning is en door de spanning mee naar stage te nemen verdwijnt dat misschien :P Ik merk wel dat ik me hier beter kan concentreren in ieder geval. Groepsdruk ofzo }:0 :+