Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lekkere resultaten zie ik al voorbij komen!
Anders had ik me er vooraf even in verdiept. Joolien schreef:Ik ben gestopt met paardrijden, kostte alleen maar stress ipv ontspanning![]()
Ik ben een beetje huiverig voor komend kwartiel, omdat ik van het oude naar het nieuwe curriculum ben gegaan, heb ik wat vakken van het nieuwe gemist, en daar krijgen we nu weer mee te maken. Het is ook nog eens iets wat me echt geen kont interesseertAnders had ik me er vooraf even in verdiept.
daphne_xxx schreef:Joolien schreef:Ik ben gestopt met paardrijden, kostte alleen maar stress ipv ontspanning![]()
Ik ben een beetje huiverig voor komend kwartiel, omdat ik van het oude naar het nieuwe curriculum ben gegaan, heb ik wat vakken van het nieuwe gemist, en daar krijgen we nu weer mee te maken. Het is ook nog eens iets wat me echt geen kont interesseertAnders had ik me er vooraf even in verdiept.
Het is mij nu alleen niet dudielijk waarom het alleen maar stress ipv ontspanning gaf? Waar zit dat het in?
Ontspanning is nét zo belangrijk als school. Ontspanning zorgt ervoor dat je productiever kan werken en dus meer gedaan krijgt.
Dan beter op zoek gaan naar een paard waar je niet perse 4 keer in de week heen moet en waar je lekker aan kun modderen.
Dus dan uiteindelijk loop je vast.
(ja dat meen ik echt, geen sarcasme!) daphne_xxx schreef:Dat klopt ook zeker. Ik kom nu soms gewoon even langs alleen maar voor een aai of een borstel eroverheen. Ik ben gek op het dier alleen alles eromheen geeft mij teveel spanning. Misschien ook maar beter om te stoppen ook al is het moeilijk om dan een paard te vinden waar ik een keer in de week lekker een beetje mee dressuurmatig kan rijden (toch maar mijn buurman aanwakkeren met de vraag of ik een keer in de 2 weken ofzo een kleine 20 min even mag aanmodderen?)
Wel tof dat je veel energie van school krijgt. Er zijn er maar weinig die dat kunnen en durven zeggen!

Joolien schreef:daphne_xxx schreef:Dat klopt ook zeker. Ik kom nu soms gewoon even langs alleen maar voor een aai of een borstel eroverheen. Ik ben gek op het dier alleen alles eromheen geeft mij teveel spanning. Misschien ook maar beter om te stoppen ook al is het moeilijk om dan een paard te vinden waar ik een keer in de week lekker een beetje mee dressuurmatig kan rijden (toch maar mijn buurman aanwakkeren met de vraag of ik een keer in de 2 weken ofzo een kleine 20 min even mag aanmodderen?)
Wel tof dat je veel energie van school krijgt. Er zijn er maar weinig die dat kunnen en durven zeggen!
Nou ik zou dat zeker overwegen. Voel je niet te schuldig naar de eigenaar, voor diegene is het ook mooi makkelijk dat jij je zo verantwoordelijk voelt en elke keer braaf komt opdraven.
Er valt vast wel iets te vinden, zet een oproep op fb, soms komt het aanbod uit onverwachte hoek
Ja ik ben echt zooo'n happy student. Ik voel me onwijs goed binnen de opleiding, en het gaat ook heel goed. Voor mij is studeren ook niet iets vanzelfsprekends. Ik ben weer fulltime gaan studeren toen ik 28 was. Door depressie 2 jaar moeten stoppen, en nu weer begonnen. Dat was eng, want lukt het nog wel? Vind ik het nog wel leuk? Hoe gaat het nu met leren? Daarnaast was het nooit leuk om naar school te gaan, het lukte nooit, ik had altijd moeite met aansluiting vinden, leren lukte nooit goed terwijl ik wel snugger genoeg ben.
Maar het gaat echt beter dan ooit. Ik voel me echt als een vis in het water en ik ben er een ander mens door. Ik voel me een beginnend profesional en dat helpt in mijn studeren. Het gaat allemaal veel makkelijker en aansluiting vinden ging super, we hebben dan ook een onwijs leuke klas. Dat ik 32 ben is helemaal geen nadeel of gek, we maken er hilarische grappen over
daphne_xxx schreef:Ik wacht ook nog steeds op een cijfer en dan nog het cijfer voor mijn verslag.
AssileM: wat studeer je?
Ik ben van mbo nu naar hbo gegaan en ik houd zeeën van tijd over moet ik zeggen. Zolang ik goed blijf plannen dan heb ik zeker genoeg tijd om te ontspannen en leuke dingen te doen.
Maar ik moet zeggen dat ik er perfectionistisch ben hoor. Ik doe letterlijk alles wat op het studieobject staat, terwijl dat niet altijd even nodig is. Gelukkig dat het bij jou wel wat relaxter gaat!
Mettee schreef:Ik probeer alles vrijdag avond te doen zodat ik een beetje weekend heb. Dit lukt me alleen nooit haha, neem wel minimaal 1 dag schoolvrij in t weekend.
De studie is nog erg breed en veel basis dingen, maar op zich nog wel interessant! Vandaag een bijeenkomst gehad van circulaire business modellen en dat was toch interessanter dan gedacht!
Alle tentamens gehaald en krijg morgen nog een engels cijfer te horen!
Heb nu een nieuw vak, onderzoek. Dit is dus absoluuut niet mijn ding en ik snap er ook nog niet heel veel van haha!
Maar hoor van veel mensen dat als je er een beetje handigheid in krijgt, dat het dan wel meevalt.