@Gishi, dna heb je een zes tot een acht!

Wiskunde vond ik lastig...
Engels zit ik tussen de zeven en negen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vermeerkaren schreef:Bij de vraag over hoe hoog die champagne toren was had ik gewoon de hoogte van de glazen x 60 gedaan. Kwam pas na de toets er achter dat het MEER dan 60 lagen waren
roosjenat schreef:Via http://www.examenklacht.nl haha

LoveGlove schreef:vermeerkaren schreef:Bij de vraag over hoe hoog die champagne toren was had ik gewoon de hoogte van de glazen x 60 gedaan. Kwam pas na de toets er achter dat het MEER dan 60 lagen waren
Daarom zeggen al onze leraren: LEZEN!
Ik keek naar de hoeveelheid punten. Je kon er geloof ik 3 krijgen. Toen kwam ik er dus achter dat er een addertje onder het gras zit. Dus ik keek, en toen zag ik het staan: MEER dan 60 lagen. Hup table functie gebruiken. Het bleek 63 te zijn. Dus 15x63 en BOEM! Daar heb je het antwoord
WildDreams schreef:Zijn we klaar voor scheikunde??
Succes iedereen vandaag, jullie kunnen het!

LoveGlove schreef:Zo net economie achter de rug. Economie ging geloof ik wel goed. Een paar vraagjes waar ik heb gegokt
Ik vond vraag 21 heel raar. Daar moest je invullen over de gevolgen voor Nederland als Duitsland een bruto minimumloon invoert. Ik dacht: dat kun je toch niet weten of wel dan? Ik vond dat heel raar. Wie vond dat nog meer raar? Als er meer mensen het raar vinden ga ik klagen
En ik vraag me af of we het begrip staatsschuldquote moesten kennen
Maar daar kijk ik zo wel even voor in het boek

Merelll schreef:WildDreams schreef:Zijn we klaar voor scheikunde??
Succes iedereen vandaag, jullie kunnen het!
Zal nooit helemaal klaar zijn voor scheikunde![]()
Heb wel even scheikundelessen gebingewatched lol even dingetjes herhaald en veel examens geoefend afgelopen tijd en altijd wel voldoende dus hooop dat t goed komt
Maar wat ik gekeken heb was wel superhandig! WildDreams schreef:Oke wat was dat voor leuke grap bij scheikunde. Jeetje mina wat een rot toets vond ik het! Ook veels te lang, heb 5 vragen overgeslagen en maar 1 iemand van onze 4 klassen was op tijd klaar. Een vriendin die een 8,4 staat, vond het zelfs echt een rottoets![]()
Op naar Nterm 2! Hopelijk
Ik had het examenpakket van scheikunde gekocht, uiteindelijk maar 9/54 gekeken, oepsMaar wat ik gekeken heb was wel superhandig!
A12345678910 schreef:LoveGlove schreef:Zo net economie achter de rug. Economie ging geloof ik wel goed. Een paar vraagjes waar ik heb gegokt
Ik vond vraag 21 heel raar. Daar moest je invullen over de gevolgen voor Nederland als Duitsland een bruto minimumloon invoert. Ik dacht: dat kun je toch niet weten of wel dan? Ik vond dat heel raar. Wie vond dat nog meer raar? Als er meer mensen het raar vinden ga ik klagen
En ik vraag me af of we het begrip staatsschuldquote moesten kennen
Maar daar kijk ik zo wel even voor in het boek
Als het goed is stond daaronder een verhaal die je moest invullen?
LoveGlove schreef:A12345678910 schreef:Kijken jullie examens altijd na ? Op examenblad?
Eerlijk, ik durf t niet
Nope. Ik laat me verrassen. Als ik kijk dan weet ik ook dat ik mezelf alleen maar gek ga maken. Dus beter niet
Ben er eerlijk gezegd ook gewoon veel te lui voor