Lonneke2001 schreef:C&M met bio?
Haha nee, ik heb het niet. Maar ik heb het natuurlijk wel in de onderbouw gehad.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lonneke2001 schreef:Wij kunnen alleen voor extra vak alles kiezen, als je alfa kiest is je keuzevak alfa en als je bèta kiest bèta.
Best jammer
Felicxa schreef:Lonneke2001 schreef:Wij kunnen alleen voor extra vak alles kiezen, als je alfa kiest is je keuzevak alfa en als je bèta kiest bèta.
Best jammer
Is dat niet overal zo? Kan me zo voorstellen dat je wel scheikundig/natuurkundig/moeilijk wiskunde iets kunt kiezen in je vrije gedeelte met een c&m profiel, maar dat dat dan gewoon absoluut geen zin heeft omdat je dan toch niet begrijpt waar het over gaat. Wiskunde loopt namelijk door al die beta vakken heen en met mijn kansberekeningen kom ik dan echt helemaal nergens als ik een parabol nodig heb
FlameHorse schreef:Wij hebben 10voorBiologie als methode voor bio. Het is dus eigenlijk digitaal maar ze hebben alles uitgeprint dus dat boek is hartstikke dik en loodzwaar. Wij hebben het nu ook over cellen, het thema heet 'Cel in, Cel uit' ofzo. Vlgd week dinsdag een toets over, dat wordt een feest...![]()
Tot nu toe nog steeds wel erg blij met mijn keuze voor N&T met economie. Vind het wel pittig en economie is echt verschrikkelijk saai maar goed. Wij moeten voor economie trouwens via de ELO een proeftoets maken, nou die heb ik mooi even in collectief gezelschap gemaakt. Paar vragen gegoogled en antwoorden op internet gevonden. Vond hem wel moeilijk maar hoop zo dat ik wel een voldoende heb gehaald.

Wel volgende week naar Limburg!
Felicxa schreef:fleurvosje schreef:Ik heb me alweer ingeschreven voor de volgende uitwisseling! Ik zit op een ELOS school, dus we hebben meerdere keren per jaar de kans om op uitwisseling te gaan! Naar allerlei landen dus superleuk!
Hey ik ook, ik ga dit jaar voor het eerst! Waar ga jij heen?
. Maar onze school doet daar niet aan helaas.
Athelas schreef:Jawel, als je spaans heb kan je op uitwisseling naar spanje (madrid) en de mensen uit Madrid komen hier. Maar ik wil naar Londen, niet naar Madrid, dus ik ga dat niet doen.
)
huckellover schreef:Ik hoop volgend jaar naar Noorwegen te gaan![]()
Onze opties dit jaar waren Duitsland (kan ik niet omdat ik geen Duits heb), Israël en Turkije. Helaas is Turkije afgevallen door de veiligheidssituatie. Maar je mag maar 1x mee dus ik ga volgend jaar proberen naar Noorwegen te gaan en anders Israël