Examens 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dionnetjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:34

Leliex schreef:
Ik dacht in het begin nog oh wat een makkelijke toets, die gedachte was snel weg :+

Yaps, dit dus :')
Die grafiek enzo, wat the fiets.

Duits ging wel goed, minimaal een 7,2 maar heb nog een paar vragen waar de docent voor mag strijden :+

its_daantjee

Re: Examens 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:40

zo heb ik bij wiskunde wel een leuk gevalletje :+ ik denk toch een stuk of 3 vragen waar mn docent ruzie over gaat maken met de 2e corrector denk ik. gelukkig vind mijn docent mij aardig :')

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:58

Ik vond de vragen bij Duits niet zo moeilijk maar die teksteeeeen omg :wow: ik vond het best lange teksten , en veel ook. 33 punten gescored, dus die 6 die ik nodig heb komt er wel hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:31

Ik sloeg bio open, en ik dacht: 'aaaah, appaloooosaaaaaaa!!'

O, wacht.. vragen maken..

femkepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:45

Bio was echt een hel ;(
Ik hoop op een 4 want ik heb echt niks nuttigs in kunnen vullen. Wist het gewoon niet #)

Fusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:48

Mag ik mij ook melden? Wel een universitaire studente, maar goed, wij zien even hard af van die examens :').
Vorig semester heel goeie resultaten, zal nu wel minder zijn. Paardje dat hoefbevangen geraakt is + persoonlijke tegenslagen, heb nog niet veel werk verricht door het jaar en over een week heb ik het aan mijn been... Tja, we zullen maar doen wat we kunnen...

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:50

Ik vond die vraag met die dikke celwand en die spoor heel raar. Waarschijnlijk wel een 5.5 gelukkig.

Milando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:50

Ik ook! Maar volgensmij heb ik hem wel goed haha, mn docente moet maar even strijden!;)

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:52

Ik had daar zoiets raar in gevuld, mijn docent ligt straks waarschijnlijk dubbel van het lachen. :+

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:54

Joaltijd schreef:

Same :') Heb voor bio ongeveer 50 vd 77 punten, dus 5.8-7.8 :) Nu hopen op een nterm van 0,7 of hoger, sta namelijk 6.5 gemiddeld dus dat is dan mooi een 7 als eindcijfer :P

Kwam trouwens mijn engels docent en een collega van haar tegen, zij vonden engels examen best lastig, hadden bij sommige vragen ook zoiets van 'wat wordt er nu gevraagd' of 'hoe haal je dat nu uit die tekst'. Heb voor engels ongeveer 38 punten dus dat zit wel goed maar vond m best pittig.

Dat met die dikke spoor had ik dat ie dan beter beschermd was tegen de hitte :+ Alleen volgens mij zat ik dan nog wel redelijk goed dus wie weet haha.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 18:20

its_daantjee schreef:
ik vond economie erg goed te doen! sommige vragen erg lastig, en vragen zo makkelijk dat ik me afvroeg of het wel klopte.

zelfs de vragen over eigen woning forfait en te betalen belasting over het belastbaar inkomen snapte ik ! terwijl ik iedereen hoorde klagen dat die vragen zo lastig waren. goed gevoel over, dus ben heel benieuwd!

Eigenwoningforfait? :oo die heb ik helemaal niet gezien....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 21:08

Leliex schreef:
Ik had daar zoiets raar in gevuld, mijn docent ligt straks waarschijnlijk dubbel van het lachen. :+

Haha _O-

Ik had die vraag wel goed, dat het tegen de hitte was :)

Laura_Stella schreef:
Joaltijd schreef:

Same :') Heb voor bio ongeveer 50 vd 77 punten, dus 5.8-7.8 :) Nu hopen op een nterm van 0,7 of hoger, sta namelijk 6.5 gemiddeld dus dat is dan mooi een 7 als eindcijfer :P

Kwam trouwens mijn engels docent en een collega van haar tegen, zij vonden engels examen best lastig, hadden bij sommige vragen ook zoiets van 'wat wordt er nu gevraagd' of 'hoe haal je dat nu uit die tekst'. Heb voor engels ongeveer 38 punten dus dat zit wel goed maar vond m best pittig.

Dat met die dikke spoor had ik dat ie dan beter beschermd was tegen de hitte :+ Alleen volgens mij zat ik dan nog wel redelijk goed dus wie weet haha.

Ik zal mijn engels docent ook even vragen als ik haar zie! Makkelijk vond ik m niet nee :)

RobinMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:17

Ik wil mijn punten en eventuele cijfer kunnen berekenen... stom digitaal examen.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:33

ik zat op eco met streng nakijken op 5.3 en 7.3 tevreden dus!

nee eigenwoningforfait kwam er niet in voor. maar wel met belastbaar inkomen enzo, dat bedoelde ik :')

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:44

its_daantjee schreef:
ik zat op eco met streng nakijken op 5.3 en 7.3 tevreden dus!

nee eigenwoningforfait kwam er niet in voor. maar wel met belastbaar inkomen enzo, dat bedoelde ik :')

Ik dacht al wat nou eigenwoningforfait :')

Ben wel erg blij dat het weekend is, hoop morgen even op de fiets naar stal te kunnen al is het wel zo'n 13 km heen en 13 km terug _O- mams wilt misschien 's avonds gaan maar dan is denk ik de eigenaresse van verzorgponylief op stal om te rijden.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:27

ik mag morgen "ter ontspanning" ook weer op mn pony.. maarreh, niks ontspanning. rij nu onder begeleiding want ben dr afgekletterd vorige week :+

t weekend toch biologie nog maar eens doornemen, ookal sta ik een 8 haha

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:32

Natuurkunde is ook een hel met de huidige natuurkunde docenten, gelukkig is het goed uitgelegd door onze (oude) wiskunde docent :D

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 08:06

its_daantjee schreef:
ik mag morgen "ter ontspanning" ook weer op mn pony.. maarreh, niks ontspanning. rij nu onder begeleiding want ben dr afgekletterd vorige week :+

Succes vandaag met rijden! Hopelijk is je pony beetje lief voor je en heb je wel wat ontspanning :D

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 10:15

In het begin dacht ik ohh dit is wel goed te doen. Maar hoe verder ik kwam des te meer het ecologie leek. Bah.
Nu alleen nog wiskunde en scheikunde. Nu nog even hard leren. :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 12:16

Scheikunde -O- maar heb nog even tot woensdag en anders heb ik de her altijd nog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 17:30

Ieks, sk := ik ben er zo slecht in!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 22:26

Ik moet alleen nog Duits, biologie en filosofie. Hopelijk vallen deze drie een beetje mee. :)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 22:29

its_daantjee schreef:

Die situatie herken ik. Denk je na 2 examens op 1 dag een rustig ritje te gaan maken denkt je pony 'naaaah.. nee :D' Gelukkig niet gevallen maar heel ontspannen word je er niet van :')

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 22:42

CastaMickey schreef:
its_daantjee schreef:

Die situatie herken ik. Denk je na 2 examens op 1 dag een rustig ritje te gaan maken denkt je pony 'naaaah.. nee :D' Gelukkig niet gevallen maar heel ontspannen word je er niet van :')

Hadden jullie dat echt? Mijn paard zet mijn stress om in kalmte in dit geval. Nog nooit zó lekker gereden hahahah

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 22:47

Mijn pony merkt het heel goed wanneer ik een vermoeiende dag heb gehad en maakt daar optimaal gebruik van door net iets minder goed te luisteren in de hoop dat ik er genoegen mee neem en afstap. Helaas voor hem gaan we dan alleen nog maar harder aan het werk en ga ik net zo lang door tot hij doet wat ik wil (en ik vraag geen onredelijke dingen van hem hoor, zeker niet). Dus uiteindelijk is het voor ons allebei alleen maar vermoeiender :+ Maargoed, ik heb hem nog niet heel lang dus van echt een band en samenwerken kan je bij ons ook (nog) niet spreken natuurlijk.