Leliex schreef:Ik dacht in het begin nog oh wat een makkelijke toets, die gedachte was snel weg
Yaps, dit dus

Die grafiek enzo, wat the fiets.
Duits ging wel goed, minimaal een 7,2 maar heb nog een paar vragen waar de docent voor mag strijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joaltijd schreef:Ik sloeg bio open, en ik dacht: 'aaaah, appaloooosaaaaaaa!!'
O, wacht.. vragen maken..
its_daantjee schreef:ik vond economie erg goed te doen! sommige vragen erg lastig, en vragen zo makkelijk dat ik me afvroeg of het wel klopte.
zelfs de vragen over eigen woning forfait en te betalen belasting over het belastbaar inkomen snapte ik ! terwijl ik iedereen hoorde klagen dat die vragen zo lastig waren. goed gevoel over, dus ben heel benieuwd!
Leliex schreef:Ik had daar zoiets raar in gevuld, mijn docent ligt straks waarschijnlijk dubbel van het lachen.
Laura_Stella schreef:Joaltijd schreef:Ik sloeg bio open, en ik dacht: 'aaaah, appaloooosaaaaaaa!!'
O, wacht.. vragen maken..
SameHeb voor bio ongeveer 50 vd 77 punten, dus 5.8-7.8
Nu hopen op een nterm van 0,7 of hoger, sta namelijk 6.5 gemiddeld dus dat is dan mooi een 7 als eindcijfer
Kwam trouwens mijn engels docent en een collega van haar tegen, zij vonden engels examen best lastig, hadden bij sommige vragen ook zoiets van 'wat wordt er nu gevraagd' of 'hoe haal je dat nu uit die tekst'. Heb voor engels ongeveer 38 punten dus dat zit wel goed maar vond m best pittig.
Dat met die dikke spoor had ik dat ie dan beter beschermd was tegen de hitteAlleen volgens mij zat ik dan nog wel redelijk goed dus wie weet haha.
its_daantjee schreef:ik zat op eco met streng nakijken op 5.3 en 7.3 tevreden dus!
nee eigenwoningforfait kwam er niet in voor. maar wel met belastbaar inkomen enzo, dat bedoelde ik
its_daantjee schreef:ik mag morgen "ter ontspanning" ook weer op mn pony.. maarreh, niks ontspanning. rij nu onder begeleiding want ben dr afgekletterd vorige week
t weekend toch biologie nog maar eens doornemen, ookal sta ik een 8 haha
its_daantjee schreef:ik mag morgen "ter ontspanning" ook weer op mn pony.. maarreh, niks ontspanning. rij nu onder begeleiding want ben dr afgekletterd vorige week
CastaMickey schreef:its_daantjee schreef:ik mag morgen "ter ontspanning" ook weer op mn pony.. maarreh, niks ontspanning. rij nu onder begeleiding want ben dr afgekletterd vorige week
Die situatie herken ik. Denk je na 2 examens op 1 dag een rustig ritje te gaan maken denkt je pony 'naaaah.. nee' Gelukkig niet gevallen maar heel ontspannen word je er niet van