Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Klinkt goed je gesprek en direct een uitnodiging voor vervolggesprek! Leuk!!
Oh ik maak mij ook schuldig aan het woord 'enthousiast', maar ben ook best wel een overenthousiast persoonDaarbij hoe moet je dan nog enigszins fatsoenlijk duidelijk maken dat je van de vacature wel door de kamer heen kunt stuiteren?
Gabbe schreef:Vandaag te horen gekregen dat ik aangenomen ben als nanny waar ik maandag voor gesolliciteerd had. Ga jullie dus weer verlaten!
Heel veel succes allemaal met komende gesprekken en sollicitaties hopelijk vind iedereen snel een passende baan!
Dimple schreef:Knert, vrijwilligerswerk heb ik over na gedacht, maar we hebben een vrij druk gezin. Dat was ook al zo toen ik werkte en regelde mijn vriend en ik alles onderling. Nu regel ik alles. Hij focust op zijn werk.
En als ik dan moet kiezen........dan heb ik hier thuis meer dan genoeg te doen zonder vrijwilligerswerk. Help op school, bouw websites voor projecten van mijn vriend etc.
Is dat ook iets wat ik dan kan vermelden op mijn CV?
Ik zou aan het einde van de week meer horen over mijn gesprek van vorige week vrijdag. Ben ik een zeikerd als ik morgenmiddag bel om te horen of ze meer weten? Of wachten tot maandag?