Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Begin je op tijd, word je benadeeld.
Interviews, gesprekken, presentaties, essaytentamen, trainingen volgen....

Kirsha schreef:Barbabientje, hoe was je eindbeoordeling?
Kayleigh_ en Adamootje, hebben jullie inmiddels al een beoordeling op jullie projectvoorstellen?
Ik ben gisteren officieel begonnen met afstuderen. Komende woensdag heb ik een gesprek met mijn begeleider om alles door te spreken en ik moet vanmiddag een eerste opzet aanleveren. Vandaag dus even volgas aan mijn projectvoorstel werken en dan blaas ik haar hopelijk omver(of ik word tot de grond toe afgebrand, dat kan ook). Ik ben wel blij met mijn begeleider, het is ook degene die de lessen en workshops over het afstuderen geeft dus ik denk dat zij mij wel goed kan helpen.
Woensdagmiddag krijg ik de eindbeoordeling van mijn stage. Daar lig ik niet zo wakker van, maar het moet toch even gebeuren.
Zet hem op iedereen
Ze hebben me aanbevolen bij de teamleidinggevende voor als er een vacature vrijkomt over een half jaar
Natuurlijk altijd aandachtspuntjes, maar op de meeste punten 3/3 gescoord
Kan de Avans ook heel goed
Over 2 weken hebben we weer een afspraak staan. Ik ga zelf 1 maart met vakantie dus ik hoop dat ik voor die tijd een eerste versie naar mijn beoordelaar kan sturen!
leuk nog een SPHer 

Ben benieuwd hoe groot het moet gaan worden.. Op school hadden ze het over 40 uur per week eraan besteden
Dat gaat heb dus niet worden