Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caelumm schreef:NikkiEnJij schreef:
Als je daar van houd, waarom niet? Als zij dat leuk vind, waarom heb je dan gelijk een basisschool niveau?
In mijn klas zijn er meiden die lopen in ball jurken, verven hun haar in 3 kleuren en lopen rond in mario en peterpan pakken. En nee, dit verzin ik echt niet. Ze lopen echt zo rond. Maar verder zijn het gewoon meiden met een gezond verstand, die op hetzelfde niveau als ik zit qua denken. En nee, ik heb ook gewoon een goed verstand, en zit op het niveau waar ik hoor te zitten
Dus wat is er ''basischool niveau'' aan als je dat leuk vind? Als ze verder gewoon een goed verstand heeft, en qua denken op het juiste niveau zit...
Oh oke, nee vanwege die smiley leek het negatief
Ik zeg ook niet dat ze dat niet mag doen, maar vergeleken met haar lijk ik ouder, het is een kei aardige meid hoor! Het was meer als sociaal niveau bedoelt. Maar ik bedoel het totaal niet negatief.
Dat moet ik ook even zeggen, sommige dingen die ik zeg komen anders op mensen over dan bedoelt. Dan moet je dat even zeggen als je je daar aan irriteert . dan zal ik wel even uitleggen wat ik bedoel