Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Beauuum schreef:Gefeliciteerd met je 1e prijs Marleen!
Ik moet ook alles nog halen, maar ik heb gelukkig niet zoveel nodig! En kaften ga ik ook niet doen, want is gelukkig niet verplicht.
Zo naar Carmen toe en dan voor het eerst gaan rijden bij de nieuwe stalling, en misschien ga ik ook nog even stukje het bos in
Maar leuk!

) en een paar elastische kafte!
Awesome!
Ik heb ze alleen al helemaal onder geklad met pen
Heb je een foto?

Nayomie schreef:
liefsmarleen schreef:Wij hebben ook magister ! Dus gebruik mn agenda niet echt en ga daarom ook maar 2 euro kosten ofzo haha
Btw, als het bij ons niet op magister staat ist alsnog onze schuld...
Ik heb vandaag een menwedstrijd gereden en ging kei goed![]()
Je kon de wedstrijd ook onder de man meedoen en dat had ik ook gedaan, en ben 1e geworden dus super wedstrijd haha
Flicka12 schreef:Hey! Al een tijdje niet gereageerd, ben op instructieweek in Marum met de pony. We krijgen zometeen weer les en gaan vanmiddag naar een paarden melkerij. Pony is super braafnen gedraagt haar prima! Als ik thuis ben zal ik alles even terug lezen!
romyyxv schreef:Hoihoi
Heb sinds gister weer een nieuwe pony erbij om te rijden! Is een hele leuke springpony. Ik ga hm dressuur leren maar natuurlijk gaan we ook een paar sprongetjes doen!
Doortje staat nog steeds op rust, ik ga morgen kijken of we een stukje aan de hand kunnen draven en dan maar kijken of ze nog een beetje kreupel loopt
romyyxv schreef:Hoihoi
Heb sinds gister weer een nieuwe pony erbij om te rijden! Is een hele leuke springpony. Ik ga hm dressuur leren maar natuurlijk gaan we ook een paar sprongetjes doen!
Doortje staat nog steeds op rust, ik ga morgen kijken of we een stukje aan de hand kunnen draven en dan maar kijken of ze nog een beetje kreupel loopt

[RIJ-ITP] Instructieweek met haflinger merrie Flicka! Mogamba1997 schreef:Zo, na een lange tijd weer eens bericht van mij. Ben de laatste tijd heel veel aan het werk waardoor ik eigenlijk nooit reageer, lees wel hoor!!
Vorige week vrijdag ben ik, na nog maar 2,5 maand bij AH werken, gepromoveerd van casiere a naar b, dus mag nu ook op de servicebalie staan, dus meer loon en fijn compliment als je er nog zo kort werkt!![]()
Ik ben nu m'n pony'tje aan het vlechten voor de Friese Kampioenschappen L springen d/e! Dus jullie horen vanavond wel weer een berichtje
Marleen nog gefeliciteerd met je prijs!
Ik heb nog geen kaftspullen, wel een agenda. Kaftpapier etc zal ik volgende week wel eens halen. Wij krijgen de boeken trouwens op de maandag na de vakantie en dan direct alles.
liefsmarleen schreef:
Flicka12 schreef:Succes op de friese!
Hier even een topic van mijn instructieweek[RIJ-ITP] Instructieweek met haflinger merrie Flicka!