roombolletje schreef:Iedereen een leuke vakantie tot nu toe?
Jaa, helaas nog maar een week vakantie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verder vooral grondwerk. Tinkergekj schreef:Haflingers, herkenbaar. Een Haflinger op mijn manege Sophie is ook zo. Als die een week stilstaat is ze echt megaveel aangekomen.
Django staat nu 24/7 op de wei, krijgt basisbrok bijgevoerd en krijgt 3x per dag hooi.
Joeppower schreef:Tinkergekj schreef:Haflingers, herkenbaar. Een Haflinger op mijn manege Sophie is ook zo. Als die een week stilstaat is ze echt megaveel aangekomen.
Django staat nu 24/7 op de wei, krijgt basisbrok bijgevoerd en krijgt 3x per dag hooi.
Ze gaat s'ochtends in de wei en ik haal haar er rond een uur of twee uit, s'avonds krijgt ze dan nog hooi, dus dat is echt niet veel maar toch is ze na een paar dagen niet rijden dik. Wel heeft ze aangrenzend aan haar kale weitje een perenboom en een appelboom dus ze heeft genoeg te snoepen. Ze staat dus wel 24/7 buiten maar kan niet de hele tijd eten, dan zou je haar echt kunnen rollen
), heb ik binnen 1 jaar een paard. Heeel stiekem MP al aan het afspeuren naar een leuke Tinkie. 
Joeppower schreef:Tinkergekj schreef:Ik krijg 100 euro per maand, mijn ouders betalen alleen nu m'n abbo, winterjas, schoenen en ondergoed
Vanaf november 200 per maand, alles zelfbetalen
Werkloos
Dat wil ik ook wel!