Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jiskaa schreef:Dat is nog eens mooi k.t!
Maar zo'n studiekeuzecheck is toch helemaal niet bindend? Dat is een advies. Althans, hier wel. Als die negatief is, willen ze graag even met je praten over wat je verwacht van de opleiding en of het wel de juiste is. Heb nog nooit gehoord dat iemand geweigerd is :/
Citaat:Als je ná 1 mei voor het eerst via Studielink een inschrijfverzoek doet, heb je geen automatisch toelatingsrecht, maar ben je toelaatbaar.
Lienek schreef:Ik was mij inderdaad zeer zeker van bewust dat ik mij op tijd moest aanmelden en die aanvraag op tijd had moeten doen. Dit heb ik gedaan alleen kwam hij maar niet binnen. Ben gewoon tot 3x toe keihard voor gelogen dat ze het hebben opgestuurd.
Ik ga zo de hva bellen.
Desnoods maak ik de test op nieuw om te laten zien dat ik het echt wel kan.
Heb gewoon dikke pech gehad dat weet ik zeker.
Ik heb zelf een cm profiel en kan mij dus voor heeeeel weinig studies aanmelden en in amsterdam is het sws al niet meer mogelijk en een of andere pret studie wil ik ook niet doen. Dat is gewoon zonde.
Het is gewoon heel zuur. En zo frustrerend
DaisyDarling schreef:Lienek schreef:Ik was mij inderdaad zeer zeker van bewust dat ik mij op tijd moest aanmelden en die aanvraag op tijd had moeten doen. Dit heb ik gedaan alleen kwam hij maar niet binnen. Ben gewoon tot 3x toe keihard voor gelogen dat ze het hebben opgestuurd.
Ik ga zo de hva bellen.
Desnoods maak ik de test op nieuw om te laten zien dat ik het echt wel kan.
Heb gewoon dikke pech gehad dat weet ik zeker.
Ik heb zelf een cm profiel en kan mij dus voor heeeeel weinig studies aanmelden en in amsterdam is het sws al niet meer mogelijk en een of andere pret studie wil ik ook niet doen. Dat is gewoon zonde.
Het is gewoon heel zuur. En zo frustrerend
Ik bedoel het ook niet rot hoor, maar njah, bij dat soort instanties krijg ik altijd het idee dat ze alles doen om gewoon van hun schuld af te zijn. Succes met bellen en hopelijk krijg je een tweede kans, als dat mogelijk is.
chantalboes schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb keihard op mijn flikker gekregen van mijn pa dat ik zo negatief deed over mijn intro kamp, dus afhankelijk van wat er in de brief staat ga ik denk ik maar meeAls er staat "neem stevige wandelschoenen mee" of iets in die trant bedank ik vriendelijk denk ik
Quote uit de intromail:
"Schoenen die bos-proof zijn. (gympies volstaan, stiletto’s zijn lastig)"
JE GAAT WEL HOOR! hahaha

Emmaa_ schreef:Ik moet nog even kijken of het wel gaat lukken... Ik vind 110 euro best wel veel geld voor 3 dagen, waarin je ook nog eens je eigen tent en alles mee moet nemen. Het lijkt me wel heel erg leuk, maar ik ben fysiek ook nog eens behoorlijk beperkt dus het is even aankijken of het wel zo makkelijk gaat. Het is ook een beetje afhankelijk van of mijn vader het voor me wilt betalen
Verder zie ik in die mail dat het wordt geadviseerd om een Macbook te kopen... Dat wordt nog wel een probleem denk ik
chantalboes schreef:Emmaa_ schreef:Ik moet nog even kijken of het wel gaat lukken... Ik vind 110 euro best wel veel geld voor 3 dagen, waarin je ook nog eens je eigen tent en alles mee moet nemen. Het lijkt me wel heel erg leuk, maar ik ben fysiek ook nog eens behoorlijk beperkt dus het is even aankijken of het wel zo makkelijk gaat. Het is ook een beetje afhankelijk van of mijn vader het voor me wilt betalen
Verder zie ik in die mail dat het wordt geadviseerd om een Macbook te kopen... Dat wordt nog wel een probleem denk ik
Pff ja inderdaad, die macbook! Heb juist vorig jaar een nieuwe laptop gekocht, windows. En dan ook nog die studieboeken erbij. Hoop ook dat me ouders wat kunnen/willen bijdragen!
Vind het wel goed hoor, ik heb gewoon alle officepakketen hierop: word, powerpoint, excel. Kan me niet voorstellen dat we andere dingen nodig hebben. Ze zeggen ook dat het is toegestaan maar het wordt gewoon niet ondersteund oftewel, ze hebben geen kennis van macbooks
Nickyyyy schreef:Iemand anders hier die rechten gaat studeren aan fontys?
Boekenlijsten zijn bekend maar als ik die aanblik moet ik inloggen, oké prima doe ik, vervolgens is mijn boekenlijst weg en nergens oo de website terug te vinden?

Eulogy schreef:Mag ik hier even komen binnenvallen en vragen of iemand hier accountancy gaat doen?