Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Fee_ schreef:PeerAppel schreef:
Geen zere voeten? Wij kregen deze eerst ook van onze restaurant manager, maar iederen klaagde over zere voeten. Dus nu hebben we deze: http://www.sfceurope.com/Catalogue/Wome ... on-II-3300 gaan ten eerste langer mee en ten tweede is het voetbed een stuk beter. Ze zijn een stuk steviger dus geen klachten meer over zere voeten.
ik vind het echt maar niets. Fee_ schreef:Vind dat echt levensgevaarlijk eerlijk gezegd. Meeste ongelukken gebeuren door een natte, gladde vloer, of dingen die bijvoorbeeld op de grond liggen en waar iemand over of door valt. Goede schoenen in de keuken vind ik echt belangrijk. En niet alleen voor de veiligheid maar ook voor je eigen lichaam. Investeer daar dus ook in (zo duur zijn goede schoenen niet).
Ik ben tot nu toe één keer gevallen en goed hard ook. De schoonmakers waren er nog, en hadden net de vloer geschrobt. Ze waren nog bezig om het water op te zuigen dus er lag een snoer van de waterzuiger op de (nog redelijk natte vloer). Lette niet op waar ik mijn voet zette en ging dus op het snoer staan en voor ik het wist lag ik.. Deed echt zeer.![]()
Ik snap dat als je net begint je nog niet echt goede schoenen hebt, maar zorg dat je zo snel mogelijk goede aanschaft.
De eerste dagen had ik ook nog mijn vans aan, omdat er iets niet goed was gegaan met de levering van mijn schoenen. Maar het liefst had ik ze al vanaf dag één gehad, want moest bij elke stap nadenken..
Morgen hebben wij Crew Parents Breakfast. Mogen we familie meenemen voor een gratis ontbijtje en eventueel een rondleiding als ze dat willen. Hebben we elk jaar rond deze tijd. Altijd erg gezellig. Ouders, opa's, oma's, vriendjes etc. vinden dat allemaal echt heel erg leuk.
Hebben jullie dat ook?

DPTomboy schreef:Ik kom me ook melden!
Gisteren te horen gekregen dat ik ben aangenomen in Steenwijk en nu net terug van een rondleiding/kleding/enz..
Volgende week woensdag eerste training, ben erg benieuwd!
Hoe zit dat bij jullie met schoenen?
Ik moest na mijn training (dus na 3-4x) maar bestellen via een formulier dat ik daar kan krijgen ofzo. Enig idee hoeveel die dingen kosten?

sta achter de kassa haha!