Thanks Ik vroeg gister aan mn instructeur of hij dacht dat ik het zou halen, hij zij dat het theoretisch mogelijk was... En Nevergiveup, ik deed 2 weken terug ook nog super veel fout, niet heel veel minder trouwens dan nu
Bij mij was het puur geluk dat de instructeur mee was. Ik keek zogenaamd waardeloos.. maar was maximaal 2x dat ik niet goed keek volgens de instructeur en dat wist de examinator ook wel, dus geslaagd. maar zonder instructeur was hij ermee weg gekomen als hij me had laten zakken. En ik reed een zone 30 in terwijl we daar al in waren dus lichte paniek bij mij maar braaf 30 blijven rijden krijg ik de vraag: 'waarom kies je nou weer voor deze snelheid?' ik: we reden een zone 30 in stond op een bord. hij: ja die zijn we al lang weer uit.. waarop ik dus dat bord noemde en zei dat het misschien wel omgedraaid was omdat we ook de bebouwde kom inreden wat niet zo leek, wat gemompel van zijn kant als reactie en toen greep mijn instructeur maar even in gelukkig. En examinator vond het nodig te zeuren op mijn invoegen op de snelweg.. ik voegde met 100 in voor een vrachtwagen, maar wat nou als het een auto was geweest dan was dat niet goed gegaan hoe kon ik dat zo doen blablabla.. blijkbaar nooit gehoord van anticiperen
Aww, dan was het dus niet dat die vorige keer een slechte bui had. Gelukkig had je je instructeur mee Wel raar dat hij nog mag werken als die mensne op dat soort dingen mensne laat zaken
Tsja instructeur erbij en je hebt een hele andere man die ineens toch wel mensen laat slagen.. Maar instructeur had me voorbereid: Zijn auto staat er, wat doen we als je hem hebt? dus toen al besloten dat hij dan mee moest wat hij dan ook maar wat graag deed.
Dat hij nog mag werken, tsja hij doet alsof mensen echt slecht rijden.. zo kreeg ik nu ook te horen: je kijken is erg slecht.. waarop ik een blik kreeg van laat maar kletsen van mijn instructeur Maar als hij niet mee was geweest had niemand geweten dat ik WEL goed keek dus lijkt het terecht gezakt
Invoegen voor een vrachtwagen is redelijk gevaarlijk, als er een andere auto de vrachtwagen inhaalt en terug invoegt op de rechter baan waar jij ineens invoegt, dan kan je zomaar botsen
was een overzichtelijk recht stuk en reden 2 of 3 vrachtwagens achter elkaar dus erachter was ook niet echt een optie. Het probleem was dan ook niet dat ik ervoor ging maar het feit dat ik dat met 100 km/h deed ipv 120/130 ofzo maar als ik het gas helemaal intrap en die auto gaat niet harder..
Ik heb mn rijbewijs nu een week en ik vind het geweldig! Tour overal heen en tank ook gewoon! Mij kunnen ze echt wakker maken voor een rondje met de auto al kan ik m pakken wanneer ik wil
Nou, op zich gaat het wel okee, alleen de laatste tijd gaat het koppelen gewoon niet zo lekker meer. Ik denk dat het komt door een wervel in mn rug die scheef is gaan staan nadat ik plotseling spit kreeg, maar dat zorgt er voor dat ik of te langzaam ben, of dat ik de auto laat afslaan..
Op zich gaat het ook niet helemaal verkeerd, maar ik ben in principe zo ver dat mijn instructeur vooral vertelt wat er nog wel mis gaat en hoe ik dat kan verbeteren... alleen ik hoor dan dus alleen maar wat fout gaat en tijdens mijn les bedenk ik dan niet dat de rest wel goed gaat dan schiet ik in een soort stress iets en gaat alles mis...
Ach, het komt vast wel goed... en anders niet . Dan komt het daarna wel weer..