Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Hahahaha ja Winged, dat zijn standaarvragen van ze. TE simpel gewoon... Bij extra opmerkingen zet ik dan ook altijd dat ik niet in de toekomst kan kijken, en dat ik niet werk in de periode dat ik werkeloos geworden ben...
karin1985 schreef:Cer schreef:Hahahaha ja Winged, dat zijn standaarvragen van ze. TE simpel gewoon... Bij extra opmerkingen zet ik dan ook altijd dat ik niet in de toekomst kan kijken, en dat ik niet werk in de periode dat ik werkeloos geworden ben...
dat draait om het aantal dagen dat je gewerkt hebt. Ik geloof dat dat minimaal 50 moeten zijn. Dus als je het hele jaar 1 dag in de week werkt kan dat al het geval zijn (ook al is het maar 1 uur). Werk je 2 dagen in de week of meer dan zit je er al snel aan...
PercyLeen schreef:Ik lees hier af en toe nog steeds mee
Ben zelf niet werkeloos maar werk als intercedent op een uitzendbureau en wij merken als geen ander hoe slecht de arbeidsmarkt is momenteel. Maar als ik dan kijk hoeveel callcenter functies er open staan...ik zou dan zoiets hebben van: boeiend dan pak ik dat wel aan. Hoe staan jullie daarin? Ik ben zelf (gelukkig) nog nooit werkeloos geweest en toen ik afgelopen zomer solliciteerde (vanuit een vaste baan) had ik zelfs de luxe om 2 gesprekken af te wijzen
karin1985 schreef:dat draait om het aantal dagen dat je gewerkt hebt. Ik geloof dat dat minimaal 50 moeten zijn. Dus als je het hele jaar 1 dag in de week werkt kan dat al het geval zijn (ook al is het maar 1 uur). Werk je 2 dagen in de week of meer dan zit je er al snel aan...
_shelley_ schreef:Ik mag mij hier ook weer meldenMijn tijdelijke baan komt bijna een eind aan helaas! Ben weer volop aan het solliciteren, maar heb het idee dat er op dit moment toch echt minder vacatures zijn, zal wel inderdaad aan het eind van het jaar liggen, wat jullie ook al zeiden.
Pf heb weer gedoe met UZB hoor.. word toch zo moe van die lui! Nu had ik via mijn vriend bij een grote bank gesolliciteerd. Ze hadden intern mn naam doorgegeven, maar omdat alle vacatures via het UZB gaan, moest ik toch ook via daar solliciteren.. Zo gezegd zo gedaan, krijg ik een afwijzing! Ben door de bank zelf als geschikt bevonden, maar recruiter van UZB wilde me niet doorzetten omdat ik volgens haar niet geschikt ben.. Mag nu niet op gesprek komen, omdat vanuit hoger bestuur besloten is dat recruiters bij UZB de beslissing nemen...Lekker dan... Interne recruiters hebben dus niks te zeggen..