Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:Wat is uwv toch lekker behulpzaam
5 september loopt mijn contract af, ik weet bijna met 100% zeker dat die niet word verlengd, dan krijg ik 2 a 3 maanden een uitkering dat dus natuurlijk minder is dan je salaris (ik werk 24 uur dus ben al niet de rijkste) en als dat word omgezet in een zwangerschapsuitkering (in november) dan gaat daar de eerste 2 maanden nog wat van af vertelde ze mij (75% krijg je de eerste 2 maanden)
Goh wat is het toch op dit moment leuk om zwanger te zijn.. geen hond neemt je aan..
Ik lees nu op de site dat je de eerste 3 maanden een basisuitkering krijgt als je aan de 26 weken eis voldoet ongeacht hoeveel uur je werkte en vervolgens staat er bij zwangerschapsuitkering dat het 100% is van mijn dagloon.. ik snap er geen ruk meer van.
Iemand die mij kan helpen?
Ffortuna schreef:Jeetje Patpen, jij was vroeg op!
Safety, ik zou ook gaan, als je er tijd voor hebt in elk geval. Niet geschoten is altijd mis...
Jongens, hier gebeurt zoiets raars: er is nu iemand op gesprek voor mijn functie. Wordt steeds gezegd ´ja het is een open sollicitatie om iemand achter de hand te hebben, je weet maar nooit etc.´ ... maar daarna worden er wel steelse blikken op mij geworpen!
Silvia schreef:Eigenlijk toch wel handig zo'n webcare team van UWV.DQ weet nu hoe haar uitkering geregeld wordt.
blacknorton schreef:Silvia schreef:Eigenlijk toch wel handig zo'n webcare team van UWV.DQ weet nu hoe haar uitkering geregeld wordt.
dat wel maar dat had je ook gewoon op de site kunnen mailen. als je niet wilt speculeren.
ik vraag me af of zo'n account mag....
hou niet zo van meekijker/lezers
Silvia schreef:Lekkere blunder gemaakt in een sollicitatiebrief. Die moest gericht worden aan Jac Huppeldepup. Ik ken Jac als mannennaam en ben de brief begonnen met Geachte heer..... Blijkt Jac de afkorting van Jacqueline te zijn...
blacknorton schreef:dat wel maar dat had je ook gewoon op de site kunnen mailen. als je niet wilt speculeren.
ik vraag me af of zo'n account mag....
hou niet zo van meekijker/lezers
patpen schreef:![]()
Zou het niet beter of handiger zijn als het UWV de zaken beter regelt ipv hier op dit topic mee te praten? Er gaat zó veel fout dat ze beter hun tijd kunnen verdoen om de boel eens op orde te brengen....
Ffortuna schreef:Patpen, kan me voorstellen dat je minder mee wil doen vanwege dat maar 1 tip, zet hun naam in je kleine regel dan met een puntje er tussen, dan verschijnt het niet in hun zoekbalkanders zien ze dat en gaan ze straks extra jou opzoeken, dat wil je ook niet lijkt me.
Veel succes met je supervacature!