Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ben er ondertussen ook wel eens klaar mee..
Al een paar jaar organiseer ik (kleine) feestjes, waaraan iedereen zijn eigen bijdrage levert. Iedereen betaalt dus zeg maar mee met wat er gekocht wordt en de locatie is bij ons, het zij in ons huis, het zij op onze wei. Organiseren ligt me wel (en veel andere mensen in mijn vriendenkring niet haha) dus, ben ik degene die met dit soort dingen komt. Iedereen vindt het altijd hartstikke gezellig en het bedrag wat we uitgeven ligt meestal tussen de 7 en 10 euro per persoon, dus dat is dan wat je betaalt. Het enige wat er nog bijkomt (voor eigen rekening is dat meestal bij ons, maar de meesten hebben abonnementen op trein/bus) is de reiskosten. Ik woon wel bijna tegen de Duitse grens aan, tussen Nijmegen en Kleve, dus dat zou een probleempje kunnen zijn voor mensen die veel verder weg wonen. We kunnen jullie wel ophalen op station Nijmegen (ik kijk mijn ouders dan wel even lief aan).
Vind ik opzich niet erg hoor, maar ik weet niet wat jouw ideeën waren qua tijden, maar anders gaat terug met de trein m niet worden. Zou blijven slapen dan een optie zijn? xMarloess schreef:Dan ben je idd flink opgeklommen!
Waarom heb je ervoor gekozen om na de havo ook nog vwo te doen?

Zou in tenten op de wei zijn, we hebben een wei van 2ha, dus ruimte zat. Ik ga precies hetzelfde doen met onze klas, dus ik weet wat ik nodig heb e.d. Mocht iemand anders een betere locatie hebben, dan wil ik natuurlijk best helpen

xMarloess schreef:dat examen heb ik vanmiddag gemaakt op school. Tekstbegrip zaten toch geen twijfelachtige dingen tussen? Samenvatting was wel klote.Dan ben je idd flink opgeklommen!
Waarom heb je ervoor gekozen om na de havo ook nog vwo te doen?
Nou ik heb net het nederlands examen afgemaakt, 2011-2. Wat een poedersuiker met samenvatten zeg. Ben heel veel punten misgelopen. In het gunstigste geval heb ik een 6,6, en in een minder gunstig geval een 6,0. (Ligt er maar net aan of ze sommige antwoorden wel of niet goedrekenen bij het tekstbegrip).

Maar ik heb vrijwel altijd teveel nutteloze elementen en zaken die van belang zijn heb ik er niet in. Ik laat veel te veel punten liggen en vind het echt vervelend en moeilijk.